Isah Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er det flere som sliter med å bruke e-post klienten på t610? Alle instillingene er dobbelt sjekket, men jeg får "Finner ikke server" hver gang. Hadde en Panasonic GD87 før og e-posten fungerte fint på den. Jeg bruker samme e-post adresse nå også. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bruker du Netcom? De har STORE problemer i dag. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63320 Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en online adresse fra Telenor. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 BOhemen mente: Har du abbonement eller kontantkort fra Netcom? De hadde strømstans på sentralanlegget, så ingen(?) Netcom-kunder har hatt dekning i dag. Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har abb. hos Chess. Fikk telefonen i går og har ikke fått mailen til å funke ennå. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hos meg funker det kjempe bra med online mailen. Protokoll: pop3 inngående server: mail.online.no inngående port: 110 Postboks: her bruker jeg bare online brukernavnet Passord: ditt passord hos online Utgående server: smtp.online.no Utgående port: 25 Epostadresse: epostadressen hos online De andre valgene setter du slik du ønsker det Skulle funke da Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Funker fremdeles ikke. Kobler du til med GPRS? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kobler til med: tnM GPRS Internett Hentet oppsettet ved å sende GPRS Ericsson til 1999 Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Det har jeg også gjort, og GPRS fungerer fint, men ikke den jæ.........mailen. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er du sikker på at du bruker Telenor?, har ikke Chess både Telenor og Netcom, kan hende at du bruker Netcom!!?? Netcom har problemer med både Mobil og Internett i dag Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Foreløpig har jeg bare sendt MMS til meg sjøl for å prøve, og det gikk. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvis du har Chess må du ringe Chess sin kundeservice på tlf.nr. 06060 (tror jeg, ville sjekka) for å få dem til å "låse det opp". Leste det under tema "Forum -> Mobil og PDA -> Operatører" et sted. Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Er du sikker på at du bruker Telenor?, har ikke Chess både Telenor og Netcom, kan hende at du bruker Netcom!!?? Netcom har problemer med både Mobil og Internett i dag Er rimelig sikker på at Chess kun bruker Telenor. Hvis jeg ikke tar feil så er feilen med Netcom rettet nå. Jeg fikk telefonen for 2 dager siden og mailen fungerte ikke på tirsdag heller. Lenke til kommentar
Isah Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ja, jeg får høre med Chess. Virker som det alltid er noe problem med dem. MMS'en fungerte ikke på min forrige mobil. Nå på min nye mobil fungerer MMS, men ikke mail. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 sjekk http://www.dintelefon.net! Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 har netcom abb. her. Klarer å sende å motta mms helt fint. Men ikke e-mail. Har det samme problemet "Finner ikke server" Har prøvd i hele går, og i dag. Det har ikke noe med at netcom har vært nede i dag. btw. forskjell på gprs og wap? Lenke til kommentar
Isah Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Se på linken over. Gå inn på E-mail oppsett og velg T68i(T610 er ikke lagt ut ennå, men det er nesten det samme) og legg til en ny datakonto for E-mail på mobilen. Det funka på mobilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå