Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig, men ok monoblokk?

Anbefalte innlegg

Hei! har et temmelig ok anlegg med blant annet seas, morel og dynabel.

PRoblemet er at dynabelforsterkeren er nesten død, dvs bare 2 av 6 kanaler virker, men det holder for meg mtp at de går til frontsettet. Men trenger altså noe som kan drive subben for meg. Er en seas 10", lotus serien vis jeg husker rett. Står i en kasse fra seas som er ca 30 liter tror jeg og lukket.

Så er spørsmålet. Hvilken forsterker kan dere anbefale? Så billig som overhode mulig, altså mest watt for pengene men trenger jo ikke 3000 watt på den. Er meget fattig for tiden så blir nok noe midlertidig. Tenkte først soundmagus sin monoblokk, men den er jo ikke til salgs lenger ny, men fant 1 brukt til 300kr mer en nypris hos komplett :S

Får også gode rabatter på kenwood, pioneer og boss via bilxtra. Innkjøpspris, men fant ingen med kurante effekter for meg. Håper noen har noen gode anbefalinger :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dette må vel være bra for prisen spør du meg, DB BF4501. http://www.elutstyr....815bea147ddf9fb

HELT enig, bruker en BF7501 (storebroren) om dagen, og det

er en skikkelig solid amp. Anbefaler derfor 4501 også! :)

Ja har litt tro på dynabel faktisk, bra til prisen og virker ikke som de er greit dimensjonert.

Når det gjelder 4501 vs 7501, så er jeg jammen ikke sikker. Hva med å kjøpe en til hver sub hvis det ikke holder med en? Blir jo ikke stort mer enn 5 tusen for to stykk. Og da kan man fore hvert element med 800 watt rms i 2 ohm, greit det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...