Siege Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei, jeg lurte på om det er noen PHP guruer som kunne ha laget en enkel post funksjon. På for eksempel en hjemmeside så har man ofte nyheter på framsiden. Med en liten tittel og forklaring osv. kunne noen laget dette for meg i PHP? Hvis dere ser på bildet som er vedlagt kan dere se at det er på en måte en slags nyhets oppslag, på framsiden. Hvor man da kan trykke på tittelen og deretter lese hele stykket. Er dette noe som er vanskelig å få til i PHP? Si ifra hvis dette er en funksjon som ikke er laget i PHP. Jeg er ny til dette PHP greiene. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei, jeg lurte på om det er noen PHP guruer som kunne ha laget en enkel post funksjon. På for eksempel en hjemmeside så har man ofte nyheter på framsiden. Med en liten tittel og forklaring osv. kunne noen laget dette for meg i PHP? Hvis dere ser på bildet som er vedlagt kan dere se at det er på en måte en slags nyhets oppslag, på framsiden. Hvor man da kan trykke på tittelen og deretter lese hele stykket. Er dette noe som er vanskelig å få til i PHP? Si ifra hvis dette er en funksjon som ikke er laget i PHP. Jeg er ny til dette PHP greiene. Tror det blir for tungvindt for mange , man bør sette opp mysql database & koble det sammen med php script,lage regler for hvordan siden skal oppføre seg. man bør også ha også et loggin system som gir tilgang kun til administrasjonen så man slipper at uvedkommende skal drive å legge til nyheter selv,å det kan ta tid, hvorfor ikke går for noen ferdiglagde sider? wordpress feks... om du vil abslutt beholde din side så er kanskje cutenews noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå