MalinRefsland Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei. Jeg er en jente som er veldig interessert i å studere medisin. Jeg har hørt at når man søker på å studere i Øst-Europa så søker man med bare biologi,kjemi, fysikk og matte-karakterene, er det sant? Er det slik at man ikke trenger og ha super gode karakterer i de andre fagene? Håper på raskt svar! Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Ja, er sant. Men mange av universitetene i Polen krever over 4 i snitt. Men er folk som har 3 i snitt fra VGS som studerer medisin i øst-Europa. Endret 29. april 2010 av BannanMannen Lenke til kommentar
operg Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvis man ikke klarer å arbeide nok til å komme over fire i snitt, stiller jeg spørsmål ved om man klarer å komme seg gjennom medisinstudiet. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvis man ikke klarer å arbeide nok til å komme over fire i snitt, stiller jeg spørsmål ved om man klarer å komme seg gjennom medisinstudiet. Hvis du kan forestille deg det, så finnes det! Folk er forskjellige, og kan godt tenke meg det finnes en hel del folk med topp karakterer i realfag og under 4 i snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå