equiterm Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 hei har vært inne på android og lasted ned Handcent SMS men det som er mitt problem er at når jeg får meldinger så får jeg meldingen på både vanlig sms inbox og Hancent sms. er det en mulighet for og ta vekk at du bare får melding på en ene av dem ??? håber på svar raskest mulig! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du kan jo alltids bare slette den vanlige innboksen fra skjermen din, men det var kanskje ikke akkurat det du ville? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bumper denne. Bare lurer på om folk som har en Xperia 10 med siste oppdatering har noen problemer per idag? Hvis det er noen småproblemer, er det en alternativ løsning på det? Lenke til kommentar
equiterm Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 hei svinepelz vis det er det eneste altarnative så ja vil gjør det. men hvordan gjør jeg det:O? jeg er temelig ny med denne tlf så vis du har noen råd eller noe og komme med for og gjør tlf bedre så sier jeg takk for info. men først av alt hvordan jeg klarer og fikse det med meldinger:O hei bandreas jeg har ikke noe som helst problem med min tlf per i dag;) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 For å slette noe fra skjermen holder du fingeren på ikonet noen sekunder, så drar du det ned i "søppelbøtta". Dette fjerner imidlertid bare snarveien til programmet fra startskjermen din. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 For å slette noe fra skjermen holder du fingeren på ikonet noen sekunder, så drar du det ned i "søppelbøtta". Dette fjerner imidlertid bare snarveien til programmet fra startskjermen din. Enkleste er å gå i innstillinger for vanlig varsling av f.eks sms, ringetoner osv. og deaktivere varsling for sms der. Så lar du kun appens varsling stå på. Sånn er det på min Xperia x10 og det funker. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 http://www.handcent.com/Faq.php#TAG_DEFAULT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå