Gå til innhold

Tilbud fra Djuice på HTC Tatoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg kjøpt og mottatt denne telefonen. Imidlertid varte den bare i noen minutter før baklokket nektet å rikke seg og jeg måtte sende dritten tilbake. Har aldri vært borti lignende. Selv de på telekiosken klarte ikke å løse lokket (!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg kjøpt og mottatt denne telefonen. Imidlertid varte den bare i noen minutter før baklokket nektet å rikke seg og jeg måtte sende dritten tilbake. Har aldri vært borti lignende. Selv de på telekiosken klarte ikke å løse lokket (!)

kjøpte tattoo idag me djuice abb (1kr+75mnd)ringte telenor å fikk operatørlåsen gratis og satt i mitt onecall simkort!! virkelig bra tilbud hos expert dette!

fikk spåvidt opp baklokket her og men glemte å sette i minnekortet og nå får jeg det ikke opp igjen!! herregud, var like før jeg kasta tlf i veggen i ren frustrasjon. Skal prøve å få noen kompiser til å se på det.

ps fikk du låst simkortet skikkelig fast? jeg fikk ikke det og slengte bare batteriet oppå, så nå lurer jeg på om dette kan være grunnen, at simkortet presser noen millimeter mot batteriet som gjør det vanskelig å få løsnet lokket kanskje?

Lenke til kommentar

kjøpte tattoo idag me djuice abb (1kr+75mnd)ringte telenor å fikk operatørlåsen gratis og satt i mitt onecall simkort!! virkelig bra tilbud hos expert dette!

fikk spåvidt opp baklokket her og men glemte å sette i minnekortet og nå får jeg det ikke opp igjen!! herregud, var like før jeg kasta tlf i veggen i ren frustrasjon. Skal prøve å få noen kompiser til å se på det.

ps fikk du låst simkortet skikkelig fast? jeg fikk ikke det og slengte bare batteriet oppå, så nå lurer jeg på om dette kan være grunnen, at simkortet presser noen millimeter mot batteriet som gjør det vanskelig å få løsnet lokket kanskje?

Vanskelig å svare på dette siden jeg gjorde bare en gang uten å tenke så mye på saken. Telefonen er fortsatt hos serviceavdelingen..

Har du forresten sjekket det som står med liten skrift i djuiceabbonementet ? Du blir fakturert minimum 49 kr hver mnd. selv om du ikke bruker telefonen. Jeg synes det er rart at slik info ikke blir opplyst i minsteprisen i løpet av bindingstiden.

Lenke til kommentar

hei

fikk et tips av en kamerat om hvordan man får åpnet dekselet enklest mulig, det var rett og slett å bruke hele håndflaten til å presse dekselet ned og skyve opp. Fremdeles vanskelig og tidkrevende men får det ihvertfall opp!!

Ja, såg det med minstefakturering, men både selger hos expert og kundebehandler hos telenor forsikret meg om at det var kun ETTER de 12måneden hadde gått. Uansett så blir jo telefonen rimelig da! Skal gi tilbakemelding om de mot formodning skulle finne på å fakturere meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Djuice aksepterte tilslutt at jeg sendte Tattoo'en i retur p.g.a. det tullete baklokket.

Like etterpå gikk jeg til en lokal butikk og kjøpte med en ny ulåst Sony Ericsson mobil. Imidlertid fant jeg ut at den mangler norske menyer(!). Er det ikke utrolig at slike telefoner selges i Norge i 2010 ? Men men, nå har butikken akseptert i retur, så da skal jeg på Elkjøp og hente min nye mobil. Det blir tredje forsøk på å finne en fungerende mobil (med norske menyer) bare noen uker.

Det er slitsomt å kjøpe mobiler gitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...