trygveaa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han? Hehe.. Jeg bor i Australia, og her har vi begrensa med internett.. 7 GB på en måned, noe som betyr at jeg ikke har råd til å bruke det på musikk. Slitsomt? Ja. Abonnerte på Spotify sånn at jeg kunne spille i offline modus, men så langt er jeg faktisk nødt til å koble meg av internett for å kunne spille musikk. Hvis du har valgt playlisten som offline, og har lasta ned alle sangene, så spiller Spotify de fra pcen, og laster de ikke ned. Du har ikke vurdert å bare trykke på "OFFLINE" knappen som tar opp en ganske stor del av nedre høyre hjørne? Den som det står online på når man har internett? Skjer ikke noe når man trykker på den. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Han? Hehe.. Jeg bor i Australia, og her har vi begrensa med internett.. 7 GB på en måned, noe som betyr at jeg ikke har råd til å bruke det på musikk. Slitsomt? Ja. Abonnerte på Spotify sånn at jeg kunne spille i offline modus, men så langt er jeg faktisk nødt til å koble meg av internett for å kunne spille musikk. Hvis du har valgt playlisten som offline, og har lasta ned alle sangene, så spiller Spotify de fra pcen, og laster de ikke ned. Du har ikke vurdert å bare trykke på "OFFLINE" knappen som tar opp en ganske stor del av nedre høyre hjørne? Den som det står online på når man har internett? Skjer ikke noe når man trykker på den. Oj, er det sant? Jeg trodde Spotify kom til å ta fra internett så lenge den hadde muligheten til det. Men da kan jeg bare spille den musikken jeg har uten at den bruker noe mer av internetten? Hurra! Da har jeg også et annet spørsmål som egentlig ikke hører til i denna gruppa: Hvordan funker det når man ser på YouTube? Er det sånn at så lenge baren er lada 100% så kan man se på klippet så mange ganger man vil uten at det bruker noe mer? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da har jeg også et annet spørsmål som egentlig ikke hører til i denna gruppa: Hvordan funker det når man ser på YouTube? Er det sånn at så lenge baren er lada 100% så kan man se på klippet så mange ganger man vil uten at det bruker noe mer? Så lenge du ikke lukker Browseren, så ja. Er ikke noen lagring hvis du lukker den. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da har jeg også et annet spørsmål som egentlig ikke hører til i denna gruppa: Hvordan funker det når man ser på YouTube? Er det sånn at så lenge baren er lada 100% så kan man se på klippet så mange ganger man vil uten at det bruker noe mer? Så lenge du ikke lukker Browseren, så ja. Er ikke noen lagring hvis du lukker den. Ok! Tusen takk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Til youtube er downloadhelper et genialt verktøy hvis du bare vil laste ned filmene en gang, funker dog bare i firefox. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Fortsatt ingen innebygd mulighet til å styre applikasjonens utgående p2p trafikk innenfor Spotify godkjente rammer for betalende kunder? Dette er dårlig og kommer til å føre til at Spotify blir stengt i de aller fleste bedriftsnettverk og er allerede utestengt fra mange universistetsnettverk. Når folk ikke får muligheten til å bruke Spotify store deler av dagen vil kundemassen krympe og til slutt forsvinne. Jeg er selv betalende bruker av Spotify og skulle sett at de gam meg muligheten til å styre utgående p2p trafikk innenfor visse rammer i det minste så det blir mer bedriftsnettvennlig. Dette så ansatte får muligheten til å beholde Spotify og ikke bare mister det. Endret 30. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Til youtube er downloadhelper et genialt verktøy hvis du bare vil laste ned filmene en gang, funker dog bare i firefox. Det er helt greit; jeg har bare Firefox også Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei, synes fortsatt at det er en ting som mangler i spotify. ALARM FUNKSJON! Hvorfor er det så få media spillere som har det? Bare en måte å stille inn programmet på slik at det begynner å spille en spilleliste eller sang ved et gitt tidspunkt? Kan umulig være så vanskelig å implementere (ikke at jeg er noen racer på programering). Hadde vært kjekt å kunne bli vekt av favorittmusikken sin. Og btw kjøp premium! Ingenting er mer turn off enn hvis du har den koselista en fredagskveld med dama, også kommer Jonathan og vil være med på leken. Var det som fikk meg over til premium. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Hadde vært kjekt å kunne bli vekt av favorittmusikken sin. Den favorittmusikken endres fort til noe du forpester og aldri ønsker å høre igjen. Derfor har jeg et knippe utvalgte Lady GaGa-sanger som alarmtone. Endret 1. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei, synes fortsatt at det er en ting som mangler i spotify. ALARM FUNKSJON! Hvorfor er det så få media spillere som har det? Bare en måte å stille inn programmet på slik at det begynner å spille en spilleliste eller sang ved et gitt tidspunkt? Kan umulig være så vanskelig å implementere (ikke at jeg er noen racer på programering). Hadde vært kjekt å kunne bli vekt av favorittmusikken sin. Og btw kjøp premium! Ingenting er mer turn off enn hvis du har den koselista en fredagskveld med dama, også kommer Jonathan og vil være med på leken. Var det som fikk meg over til premium. På Android Market har du noe kalt Spotify alarm eller noe slikt. Lastet det ned, men brukte det aldri, så jeg kan ikke si noe om det virker eller ikke. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Oj, er det sant? Jeg trodde Spotify kom til å ta fra internett så lenge den hadde muligheten til det. Men da kan jeg bare spille den musikken jeg har uten at den bruker noe mer av internetten? Hurra! Da har jeg også et annet spørsmål som egentlig ikke hører til i denna gruppa: Hvordan funker det når man ser på YouTube? Er det sånn at så lenge baren er lada 100% så kan man se på klippet så mange ganger man vil uten at det bruker noe mer? Ja. Men last ned Net Limiter om dette er et stort problem for seg. Så kan du se hvor mye trafikk programmer bruker, samt stoppe de for å bruke noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 ------- Comment #11 From ebirkenes 2010-05-01 08:19:08 -------For people looking for a workaround: You can connect your Facebook profile inyour Spotify account overview on https://www.spotify.com/no/account/overview/After that it works fine for me in Spotify. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 noen som sitter på en download av allersiste verson , autoupdateren blir blocket på jobban og kan ikke gå inn på spotify sine sider uten musikk på jobb i dag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Denne skal være nettopp nedlastet. spotify.tar.gz Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 får bare opp at arkivet er korupt :/ kan være noe med nedlastininge her dog Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Du finner den på download.com Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 det er ikke nyeste verson , har alt prøvd den , den prøver fortsatt og oppdatere seg når jeg starter etter install Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har det kommet ny versjon etter 0.4.3 (eller hva den heter, den med facebook)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå