Cho-san Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har og merket at ein del spelelister har blitt mindre. Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 HTC Desire i kombinasjon med Spotify er det feteste/kuleste teknologiske fremskittet det siste tiåret - etter min mening. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ser nå at utrolig mange sanger er fjernet fra spotify. kan dette kobles til den kommende oppdateringa på noe vis? edit: har ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available ...... Jøss. Hvilke sanger er det snakk om? De har også lagt til en hel del saker og ting. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Et lite tips til Linux brukere. Hvis man logger inn på Facebook i Spotify fra en Windows- eller Mac-maskin, så funker all Facebook integrasjon når man går tilbake til Linux igjen. Det er bare loginnen som ikke funker. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ser nå at utrolig mange sanger er fjernet fra spotify. kan dette kobles til den kommende oppdateringa på noe vis? edit: har ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available ...... Jøss. Hvilke sanger er det snakk om? De har også lagt til en hel del saker og ting. http://open.spotify.com/user/landerdahl/playlist/4zFplMgg7TctX7xeaLQvMS Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Et lite tips til Linux brukere. Hvis man logger inn på Facebook i Spotify fra en Windows- eller Mac-maskin, så funker all Facebook integrasjon når man går tilbake til Linux igjen. Det er bare loginnen som ikke funker. Man kan også installere IE7 i wine, og endre sikkerhetsinstillingene til medium, Fungerer fint med et par forsøk.Offline musikk for de som vil ha det og i linux: 1. Kopier Windows-root(C:)/windows/system32/l3codecp.acm til ~/.wine/drive_c/windows/system32/winemp3.acm Filen kan lastes ned fra nett om du ikke har en windows-installasjon. Eller så kan man installere WMP10 i wine, og ta den derifra. 2. winecfg->biblioteker-> "Ny overstyring" skriv: winemp3.acm og trykk "Legg til." Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 er det en fungsjon for og cleare importerte sanger helt ? merk+shit er litt tungvint med 50gb .... er sykt irriterende at den importerer sanger i ustøttet format for så og komme med feilmelding når du prøver og spille de . en annene ting , når de oppdatere sang info , fikser de tags i mp3 filen eller er d kun i spotify det skjer ? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 facebook integrasjonen fungerer perfekt for meg i wine uten noen triks som det å logge inn med windows... Stabil er den også, har ikkje merket noen krasj endå iallefall. Bruker riktignok ikkje importer musikk muligheten då. Kjempe imponert hvor bra facebook integrasjonen faktisk er, gir spotify ein heilt ny dimensjon. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet hvordan jeg får oppdatert Spotify? Sitter på Mac og har ikke fått noe som helst automatisk oppdatering.. Har heller ikke den koden så kan ikke laste ned fra hjemmesiden. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Noen som vet hvordan jeg får oppdatert Spotify? Sitter på Mac og har ikke fått noe som helst automatisk oppdatering.. Har heller ikke den koden så kan ikke laste ned fra hjemmesiden. Denne er tydelig vis til MAC: https://www.spotify.com/download/Spotify.dmg Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flere som sliter med at det kræsjer titt og ofte? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 er det en fungsjon for og cleare importerte sanger helt ? merk+shit er litt tungvint med 50gb .... er sykt irriterende at den importerer sanger i ustøttet format for så og komme med feilmelding når du prøver og spille de . en annene ting , når de oppdatere sang info , fikser de tags i mp3 filen eller er d kun i spotify det skjer ? ctrl+a Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flere som sliter med at det kræsjer titt og ofte? Min har sluttet å funke helt. Står i feilmeldingen at jeg må laste ned og installere på nytt. Francis Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Funker utmerket her, ikke opplevd noen ubehageligheter over hodet. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei og hå, Er det noen som veit hvordan man kan få spotify til å spille i avlogga modus selv om man er pålogga internett? Har prøvd å endre innstillingene i brannmuren sånn at spotify blir blokkert, men den er fortsatt i pålogga modus når jeg skal høre på musikk. Har ikke brannmuren noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 hvorfor skal du ha spotify til og spille i offline mode? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han skal sikkert spille av på to steder samtidig.. Lenke til kommentar
MillaMagia Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han? Hehe.. Jeg bor i Australia, og her har vi begrensa med internett.. 7 GB på en måned, noe som betyr at jeg ikke har råd til å bruke det på musikk. Slitsomt? Ja. Abonnerte på Spotify sånn at jeg kunne spille i offline modus, men så langt er jeg faktisk nødt til å koble meg av internett for å kunne spille musikk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nå er jeg sikkert dum, men jeg skjønner fortsatt ikke problemet. Man må jo forsatt cache musikken før man kan spille den i offline-modus, så nedlastingsmengden vil jo bli den samme? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han? Hehe.. Jeg bor i Australia, og her har vi begrensa med internett.. 7 GB på en måned, noe som betyr at jeg ikke har råd til å bruke det på musikk. Slitsomt? Ja. Abonnerte på Spotify sånn at jeg kunne spille i offline modus, men så langt er jeg faktisk nødt til å koble meg av internett for å kunne spille musikk. Du har ikke vurdert å bare trykke på "OFFLINE" knappen som tar opp en ganske stor del av nedre høyre hjørne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå