gwh Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da. Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac (Flac beholdes som backup) Ny pc, tja, god grunn ihvertfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 OrjanP: Nå synes jeg de skal ha litt cred for å ha passet på at det fungerer utmerket i Wine. Det er mye som ikke gjør det. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 OrjanP: Nå synes jeg de skal ha litt cred for å ha passet på at det fungerer utmerket i Wine. Det er mye som ikke gjør det. I den nyeste versjonen stemmer dessverre ikke det. Man kan ikke spille av mp3-filer, fordi de mente dekoderen i Wine var for ustabil, så de deaktiverte det (det er mulig å omgå det, men det er vel litt tungvindt, og vet ikke hvor bra det vil funke). Det funker heller ikke å logge inn på Facebook. Dette betyr at vesentlig funksjonalitet mangler. Det er mange som venter på native Linux klient. Spørsmålet er om de bryr seg og når det i så fall kommer... Og er du sikker på at det er de som har passet på at det funker i Wine? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tja, de har giddet å linke til wine fra nedlastningssiden, og jeg har hørt om svært fp som har hatt problemer med den første versjonen. Jeg ser jo nå nå du sier det at Twitter/facebook-deling ikke fungerer. Og jeg får importert musikken min, men det hjelper jo ikke mye når jeg ikke får spilt den. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da. Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac (Flac beholdes som backup) Ny pc, tja, god grunn ihvertfall Er det ikke bedre å konverter til ogg vorbis 320, som er samme som premium har? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Teit at vi får reklame om vi hører på musikk fra Pcen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Teit at vi får reklame om vi hører på musikk fra Pcen. Reklamen er langt fra plagsom, om jeg ikke vil ha reklame støtter jeg mer enn gjerne spotify med 100kr Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Teit at vi får reklame om vi hører på musikk fra Pcen. Teit at vi får høre musikk gratis på PCen. Teit at vi får reklame om vi hører på musikk på Radioen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Joda, men det er mine egne sanger som jeg allerede har betalt for! Tror jeg formulerte meg dårlig. Endret 28. april 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Teit at vi får reklame om vi hører på musikk fra Pcen. Det er skrevet med stor fet skrift i tråden at man ikke får det når du hører på lokal musikk. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er vel fordi du har blandet inn sanger som ikkje er frå pcen? i ei playlist. Testet med ein IKKJE premium bruker, og fekk ingen reklame på local filene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Må være en bug i Spotify eller hodet mitt da. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Valgte å gå for premium, litt bedre lyd, samt 0 reklame Å kjøpe en cd til 99,- per måned er jo ikke akkurat dyrt da. Nå gjenstår det bare å lage mp3 filer av mine 300cd'er jeg har i flac (Flac beholdes som backup) Ny pc, tja, god grunn ihvertfall Er det ikke bedre å konverter til ogg vorbis 320, som er samme som premium har? Spotify støtter ikke ogg for lokal musikk. Idiotisk, siden programmet teknisk sett kan spille av ogg. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Støtter ikke flac heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Støtter ikke flac heller. Nei å der forsvinner en STOR del av mine behov for å i det hele tatt bruke spotify. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) ser nå at utrolig mange sanger er fjernet fra spotify. kan dette kobles til den kommende oppdateringa på noe vis? edit: har ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available ...... Endret 28. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 hmm... de har også fjernet muligheten til og se om spillelista di mangler sanger:S Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) hmm... de har også fjernet muligheten til og se om spillelista di mangler sanger:S De har ikke fjernet den, men gjort den umulig å skru av. Derfor vises den ikke i preferences. Grunnen til at de har gjort det er at man nå kan spille av disse sangene hvis man har lagt de inn som lokal musikk fra pcen, og da lønner det seg å se de. Tidligere ble de vist i rødt, nå i grått. Endret 28. april 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ser nå at utrolig mange sanger er fjernet fra spotify. kan dette kobles til den kommende oppdateringa på noe vis? edit: har ei spilleliste med 68 sanger, nå er bare 1 available ...... Drøyt. Jeg mangler ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå