abene Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Spotify får en rekke nye funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 "... Og selvfølgelig alt dette til Premium brukere. Spotify-Free brukere får selvfølgelig mer reklame, mister evnen til å søke etter sanger og kan ikke lengre kopiere HTTP eller URL." Hehe Ser fram til oppgraderingene ;D Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Synest det var merkeleg at Spotify ikkje oppdaterte seg sjølv. Må gå inn og laste den ned manuelt her. Liker svært godt at det er mulig med og legge til MP3 og AAC. No skal eg legge til CD-en mine fra AC/DC! Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 De lar den automatiske oppdateringen gå over noen dager for å ikke overbelaste serverne. For de som vil teste dette med en gang kan man gå til www.spotify.com og laste ned den nye versjonen manuelt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg får opp at den ikke er tiljengelig i mitt land:S Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vil du få reklame dersom du kun høyrer på lokalt lagra musikk? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg får opp at den ikke er tiljengelig i mitt land:S Du må velge Norge i dropdownmenyen. Francis Lenke til kommentar
gwh Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kan den spille av flac/alac filer? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I loooooooove it!!!!!! Lenke til kommentar
eivenn Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 er det flere som har problemer med spotify etter oppgraderingen... sliter med at den lukker seg med en gang etter at programmet blir starta. 'Spotify has stopped working'. Kjører W7 Lenke til kommentar
Cinemarillion Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har bare så vidt lagt det inn, men det ser ut til å funke bra her. Flott å ha tilgang til lokal musikk. Ingen problem. Har w7 64. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vil du få reklame dersom du kun høyrer på lokalt lagra musikk? Tenkte akkurat på det samme...er ikke så kult å høre på musikk fra egen maskin med reklame når jeg kan velge å høre på den samme musikken uten...Er jo uansett samme kilde til lyden. Lenke til kommentar
jonol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 deep750: Så kjøp premium å støtt opp spotify! Spotify skulle ha fjernet mange av godene ved den nye oppdateringen slik at flere kanskje hadde gått over til premium. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vil du få reklame dersom du kun høyrer på lokalt lagra musikk? Tenkte akkurat på det samme...er ikke så kult å høre på musikk fra egen maskin med reklame når jeg kan velge å høre på den samme musikken uten...Er jo uansett samme kilde til lyden. Så kjøp et abonnement da mann!!! Støtt Spotify! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det noen som har prøvd å synke lokal musikk til telefon? Francis Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må innrømme at jeg følte litt skepsis med dette facebook greien etc, men dette virker jo helt genialt =) Disse karene bak Spotify er herved genierklært Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ingen grunn til å være gratis-bruker. Har hatt premium i ca 7-8mnd nå og er storfornøyd. 99kr er jo bare prisen av en halv CD, og man får tilgjengelig "en miliard" CD'er helt lovlig til prisen av "en tyggis og ei cola". Jeg er i grunnen en stor-pirat på film, spill og musikk, men dette kjøpte jeg tvert. Deilig å slippe nedlastningsventinga, letinga, og tilgjengeligheten er MYE MYE bedre på Spotify. Og kvaliteten er super over stuehøyttalerene i premiums 320kbit. Hører ikke forskjell på Flac'ene mine og Spotify. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Ingen grunn til å være gratis-bruker. Har hatt premium i ca 7-8mnd nå og er storfornøyd. 99kr er jo bare prisen av en halv CD, og man får tilgjengelig "en miliard" CD'er helt lovlig til prisen av "en tyggis og ei cola". De fleste kjøper vel nå CD'er til 99,- på cdon eller w/e eller laster de ned fra iTunes e.l. for 80,- -Når man da regner med at gjennomsnittskjøperen kanskje kjøper 1-3 cd'er pr år så trenger man ikke være diplomøkonom for å skjønne at 99,-/mnd er ganske "dyrt" for gjennomsnittskunden. - Og det er faktisk de de er avhengige av at kjøper for at dette skal bli en (kommersiell) suksess. De bør nok raskest mulig lansere ett eller flere betalingsbonnement som er mye rimeligere, kan tenke meg selv at noe sånt som 39,- /mnd kunne jeg selv være villig til å betale. - Så akn de heller differensiere på kvalitet/tjenester for de som er villige til å betale for "fullt" abonnement. Endret 27. april 2010 av kjetilkl Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jaja, kræsjer i ett sett hos meg. Spotify has stopped working. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jaja, kræsjer i ett sett hos meg. Spotify has stopped working. Høres rart ut, prøv å kjør installasjonsfilen en gang til, men kjør den som Administrator, ev. avinstaller den gamle først og kjør CCleaner el.l. i registeret ditt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå