tacobella Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg postet her for litt siden, men problemet er bare blitt verre, så jeg starter på nytt. Får utallige popups i Firefox, og hver gang jeg søker på google f.eks og trykker på linkene blir jeg bare sendt til andre sider. AVG finner Trojan horse PSW.Agent.AFFO i C:WINDOWS\system32\psibwvc.dll. Visstnok. Denne popper opp heeele tiden i resident shield (eller hva det heter!). Under detaljer står det explorer.exe som process name og ID er 252. Vet ikke om dette er relevant. Hver gang jeg starter pc'n får jeg beskjed om at Data Execution Prevention lukker Generic Host Process for Win32 Services - pga fare for virus. Scrollen på touchpad'n min har også sluttet å fungere. Prøvde å laste ned nye drivere fra HPs sider, men funket ikke. What to do? Legger ved HiJackThis-logg: Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA) Scan saved at 10:48:14, on 27.04.2010 Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\SCardSvr.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Adobe\Elements Organizer 8.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgam.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgnsx.exe C:\WINDOWS\system32\libusbd-nt.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgchsvx.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgrsx.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgcsrvx.exe C:\WINDOWS\System32\alg.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgcsrvx.exe C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe O2 - BHO: (no name) - {8C32CADB-F697-4D18-B19C-53DFE4724C0F} - c:\windows\system32\psibwvc.dll O4 - HKLM\..\Run: [DWQueuedReporting] "C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\DW\dwtrig20.exe" -t O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O23 - Service: Adobe Active File Monitor V8 (AdobeActiveFileMonitor8.0) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Adobe\Elements Organizer 8.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe O23 - Service: AVG WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe O23 - Service: LibUsb-Win32 - Daemon, Version 0.1.10.1 (libusbd) - http://libusb-win32.sourceforge.net - C:\WINDOWS\system32\libusbd-nt.exe O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe -- End of file - 2577 bytes Lenke til kommentar
maximus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Prøv å fjerne dritten med Malwarebytes Her: http://www.malwarebytes.org/mbam.php Lenke til kommentar
tacobella Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Har prøvd det ved flere anledninger, men ingenting skjer! Samme med ComboFix. Endret 27. april 2010 av tacobella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå