I-johnsen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei!! Jeg skal skrive en eksamensoppgave om en spinnemaskin som ble oppfunnet på 1700 tallet. Spinnemaskinen blir kalt "spinning Jenny". Jeg klarer ikke finne noe informasjon utenom Wikipedia, hvor det står kanskje maks 10 setninger. Noen som vet noe om Spinnemaskinen, historien eller noe som helst, så tar jeg gjerne imot mye informasjon:D Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Den engelske Wikipedia-versjonen oversatt til norsk Link Lenke til kommentar
I-johnsen Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Tusen takk:) Det hjalp litt:) flere forslag? Lenke til kommentar
I-johnsen Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg skal også skrive en del om oppfinneren, James Hargreaves. Noen som kan hjelpe meg å finne informasjon?? her også står det veldig lite om han:( Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Enda en side oversatt til norsk Link Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå gadd jeg ikke sjekke de to linkene som han posta her, men du må nevne hvilken betydning denne oppfinnelsen fikk for den industrielle revolusjonen i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå