Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB-problem på bærbar.

Anbefalte innlegg

Hei! Har en del problemer med USB inngangene mine på min Multicom KHLB2.

Det som har skjedd er at to av fire USB innganger har sluttet å fungere. Det er fortsatt strøm i de, men ingen USB enheter blir gjenkjent. Det kommer heller ingen tegn til at de er koblet til, men de får strøm.

Har prøvd å gå inn i "Device Manager" og avinstallere alle USB innganger for så å starte maskinen på nytt, men det hjalp ikke. Har også prøvd å fjerne avhukningen på hver USB port om at de kan kontrollere strømstyringen.

Er litt desperat etter hjelp her, da jeg har stor bruk for inngangene og ikke har noen mulighet til å formatere grunnet en del arbeid jeg må få gjort innen visse tidsfrister. Hadd vært strålende om noen hadde kunnet hjelpe meg litt her :)

Operativsystem: Windows 7 32-bit

MvH Kristoffer

Endret av icx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har en del problemer med USB inngangene mine på min Multicom KHLB2.

Det som har skjedd er at to av fire USB innganger har sluttet å fungere. Det er fortsatt strøm i de, men ingen USB enheter blir gjenkjent. Det kommer heller ingen tegn til at de er koblet til, men de får strøm.

Har prøvd å gå inn i "Device Manager" og avinstallere alle USB innganger for så å starte maskinen på nytt, men det hjalp ikke. Har også prøvd å fjerne avhukningen på hver USB port om at de kan kontrollere strømstyringen.

Er litt desperat etter hjelp her, da jeg har stor bruk for inngangene og ikke har noen mulighet til å formatere grunnet en del arbeid jeg må få gjort innen visse tidsfrister. Hadd vært strålende om noen hadde kunnet hjelpe meg litt her :)

Operativsystem: Windows 7 32-bit

MvH Kristoffer

Har du tjekkat i bios om dem kommer op der??

Lenke til kommentar

Under Boot Options i BIOS ligger det i hvertfall 5 ulike USB enheter, så ville tro det. Det er det eneste stedet i BIOS jeg får sjekket noe slikt.. Er ikke helt kjent med BIOS og hvordan det fungerer :)

Lenke til kommentar

Under Boot Options i BIOS ligger det i hvertfall 5 ulike USB enheter, så ville tro det. Det er det eneste stedet i BIOS jeg får sjekket noe slikt.. Er ikke helt kjent med BIOS og hvordan det fungerer :)

Fant løsningen på dette etter en del søking på nettet. Var visstnok bare å skru av maskinen og koble ut strømledningen :) Det enkle er ofte det beste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...