Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Symptomer på klamydia 1,5 år etter smitte?

Gjest Jan

Anbefalte innlegg

For ca 1,5 år siden fikk jeg kjærest, og siden har vi vært sammen. Jeg har ikke hatt sex med noen andre jenter mens jeg har vært sammen med henne, men før vi ble sammen hadde jeg sex med mange tvilsomme jenter, uten å helt ha tenkt over det i ettertid, da jeg aldri har merket noe. For ca 1 uke siden begynte kjæresten min å få vondt, så hun dro til legen får å høre om hun hadde fått urinveisinfeksjon, men det hadde hun ikke. Legen sa der i mot at hun hadde symptomene på klamydia. Kan hun ha fått symptomer så lenge etter at jeg kanskje har smittet henne?

Jeg har forresten ingen symptomer på klamydia nå. Jeg hadde det for flere år siden, og tro meg, jeg merket det godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er normalt. Og har også skjedd med meg.

Men jeg ser grunnen til at du kan være litt skeptisk. Sjekket hun seg når dere ble sammen? For selv om hun ikke hadde symptomer den gang, kommer prøvene tilbake positive...

Lenke til kommentar

Hun var jomfru når vi ble sammen, men det var ikke jeg. Langt fra. Siden jeg ikke hadde noen symptomer tok jeg ingen test. Kanskje dumt. Bare litt rart at hun får symptomene etter så lang tid. Er jo redd for at hun skal bli skeptisk til meg da.

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde nok ikke vært så godtroende i en sånn situasjon jeg heller. Men så lenge du ikke var sikker på at du var sykdomsfri når dere ble sammen, er det vannskelig å bevise når du ble smittet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...