Haawy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei! Jeg husker for litt siden at jeg kom over en artikkel der det stod om et program som husker alle passordene dine. Etterhvert som jeg får flere brukerkontoer på diverse sider skjønner nå at dette kanskje kunne vært et greit program å ha. Dette vil jo da også la meg ha mye tryggere passord som ellers ville vært umulige for meg å huske. Så ja, noen som har et tips til et slikt program? Håper jeg ikke poster i feil del av forumet... Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hva med denne? Kaspersky ® Password Manager Den er integrert i Kaspersky Pure (som jeg bruker nå) Endret 27. april 2010 av Cubus Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Fant et annet program som var gratis; http://www.dinside.no/792801/det-eneste-passordet-du-maa-huske . Noen som kjenner til dette, eller har forslag til noe bedre? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 For min egen del har jeg bare en .txt fil inne i et truecrypt volum. Truecrypt er kryss-platform, gratis, kildekoden er åpen og brukerbasen er stor. .txt filen kan du skrive ut og legge i safen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) KeePass er et anerkjent open-source gratisprogram. Bruker det selv. Endret 7. mai 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå