Zaber Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) hei, har et lite(stort) problem. faar feilmeldingen "A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to you computer". haddet dette problemet naar jeg hadde xp saa kjopte meg en win7 cd, men faar det samme problemet naa som jeg har installert win7 og. trudde det hadde noe med at xp var cracket, men tydlig vis ikke. installerte win7 og det saag ut til aa virke knirke frit etter forste dagen. neste dag, etter at jeg hadde installert et spill paa steam ville ikke spille starte saa jeg restarta pcen, og daa funket plutslig ikkje antivirus og det gikk ikke ann aa laste ned nytt, naar jeg provde aa laste det ned paa nytt fikk melding om at det var en feil i nedlastinga. saa kom blue screenen.... men feilmeldingen. noen som vet va som er galt med pcen min... Endret 26. april 2010 av Zaber Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 naar jeg hadde xp sluttet ogsaa begge nettleserene som jeg hadde aa fungere, de berre kresja naar jeg provde aa starte de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå