NeEeO Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei, finnes det noen gratis kurs om HTML/CSS for 14 åringer, i oslo? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ikke som jeg vet om, men hvis det er noen forelesninger ved HiO eller UiO som har mange studenter kan du nok bare sette deg bakerst. Kan hende noen reagerer da. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Finnes mye på nettet som du kan lese Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) HTML Dog W3Schools Edit: Oppdatert* Endret 28. april 2010 av Requi Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 HTML Dog W3Schools Hei, er det noen av dere som anbefaler en norsk html/css bok? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ouch, shit. W3Schools <<-- Oppdatert. Den andre var feil! <_< De beste fagkildene som finns, er opprinnelig skrevet på engelsk. Disse to sidene (HTML Dog og W3Schools) er veldig gode når det gjelder å lære bort HTML/CSS. Jeg bygget opp mye av min kunnskap innen dette temaet gjennom disse sidene, så jeg anbefaler de sterkt. En annen side jeg kan anbefale, er CSS-tricks.com. Ta f.eks denne videoen som tar for seg litt basic HTML/CSS: http://css-tricks.com/video-screencasts/58-html-css-the-very-basics/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå