Akkabor Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg sjekker task-manager, der står det at 100% av cpuen er i bruk, mens ingen av programmane bruke noe spesiellt. Merker det hakker ved lett CS-spilling. Da FPS er på 99-100, så kan den falle til 40. Dette skjer sånn 1 gang pr 20sec. Noen som vet hvordan jeg kan fixe CPU-load-problemet? Har AMD X4 955. Edit: Jeg er ikke sikker, men trur alle driverne skal være up-2-date. Edit2: Jeg trur problemet er løst, sjekket noe CPU-monitoring, og fant noe som het fah-core. De brukte mye CPU. Er det noe PC'en trenger? For jeg kunne gå utav de, da gikk CPU-bruken ned, men de ble startet opp igjen ganske kjappt. Endret 26. april 2010 av idkfa Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har du installert en Folding@home Client, du har glemt ? Den bruker vel all ledig cpu, så du får et bruk på 100% Det er vel bare å avinstallere, hvis du ikke vil være med lengere! Lenke til kommentar
Akkabor Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Det er slettet, måtte inn i registeret. Kan ikke akkuratt si jeg hadde meldt meg på det greiene. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Ok, så det var en Folding@home Client? Jeg vet man kan få toolbar og litt andre irriterende ting installert, hvis man har det litt travelt når man installerer forskjellig software. Men jeg hadde ikke trudd man kunne få en Folding@home Client Endret 26. april 2010 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå