Roxas4762 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sikkert et dumt spørsmål, men hva er den digre svarte boksen med lås som er montert utendørs på veggen til? Det står ingenting på den, og jeg har ikke nøkkelen Telefonkabelen kommer opp av bakken og går inn i denne boksen, deretter går det en tynn ledning ut av den og inn i veggen frem til telefonkontakten. Noen her mener at den ble montert på veggen den gang vi kjørte internett gjennom ISDN. I dag har vi ADSL, og jeg lurer på om den boksen kan ha negativ innvirkning på linja? Mener å ha lest at det første leddet telefonkabelen skal gå igjennom er splitteren? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ta bilde av boksen... og post her... Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Dette er noe staten Norge har montert på alle hus som oppfører seg mistenksomt - med telefoner, internett og / eller andre måter å kommunisere med omverden på. De bruker dette til å spionere på vedkommene. Jeg anbefaler deg i å ikke snakke med kontaktene dine om angrepsplanene på din lokale kiwi butikk. Dette er egentlig topphemmelig informasjon og jeg regner med å få agenter på døren hvert sekund nå! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er bare en fordelerboks som inneholder fint lite utover en koblingsskinne hvor man kobler sammen jordkabelen og kablene videre i huset. Den har ingenting og si for din ADSL med mindre det er noe kontaktfeil e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå