saladin waits for alice Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei alle sammen! Jeg trenger litt hjelp angående valg av problemstilling til semesteroppgaven i Ex.phil. Oppgaven jeg har valgt er som følgende: Oppgave 5. Hijabdebatten Er det etisk tilatt å vedta et lovforbud mot bruk av hijab i den norske skolen? Drøft problemstillingen ut fra Kants pliktetikk. Kom i din drøfting inn på kulturrelatvisme og etnosentrisme. Første setningen i oppgaven er så og si i seg selv en problemstilling, men er kanskje litt begrenset, med tanke på at oppgaven skal være relativt lang (2400 ord). Jeg ønsker å ha et godt utgangspunkt med denne oppgaven, og tror dette forumet kan hjelpe meg. Tusen takk for fremtidlig hjelp, jeg ser fram til deres svar. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 bump Kom igjen folkens, fins ingen dårlig svar Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 siste bump, hvis jeg ikke får et svar, så får jeg prøve å lage en selv, er omtrent 3 uker til levering, og da er jeg nødt til å begynne skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå