Proxor Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Før brukte eg utorrent og torrent sider, nå ser det ikke ut som er annet en freeware og finne, noen tips til sider/program og bruke til og finne musikk/program/film osv?? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 For de beste resultater og raskeste downloads gå til BitTorrent ThePirateBay Bittorrent brukes som program for nedlasting og piratebay er den største innen torrenter, også med best kvalitet. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Før brukte eg utorrent og torrent sider, nå ser det ikke ut som er annet en freeware og finne, noen tips til sider/program og bruke til og finne musikk/program/film osv?? Inntrykket mitt her er at du mener ulovlig nedlasting av beskyttet materiale, tar jeg feil beklager jeg det. Vel det som er lov å laste ned ligger jo lett tilgjengelig. Det som ikke er lov å laste ned må du nok betale for Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 synest no huske at piratebay ble stengt osv... Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 er vertfall helt tomt der sån som det er nå Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg minner om at vi ikke tillater lenking til piratkopiert materiale og tilsvarende her på forumet. Hold dere til en ren teknologidiskusjon, så er dere innenfor retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå