Gå til innhold

Htc desire - når kommer den hos chess ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett spørsmål ; jeg har tenkt og bestille fra chess. hvor lang tid tar de ca. før de for på lager? mindre en en måned?

Hvor mange tror du har bestilt desire fra chess, hvor mange tror du chess får per levering og hvor ofte får de levert den telefonen?

Alt det er ting du må ha svar på for å komme et svar som er relevant.

Anbefaler deg å ta kontakt med chess å spør selv.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Alt Stich_it sier er viktige forhåndskunskaper en bør vite, men poenget var vell at trådstarter ikke vet dette? Noen som har ærfaring med tidligere overpopulære telefoner fra Chess??

Jeg bestilte fra Chess, tror jeg fikk tilsendt den ant siste/ siste i denne sendingen ;) *HÅPER JEG*

Lenke til kommentar

Alt Stich_it sier er viktige forhåndskunskaper en bør vite, men poenget var vell at trådstarter ikke vet dette? Noen som har ærfaring med tidligere overpopulære telefoner fra Chess?

poenget er at uten den infoen så er det umulig, uten grundig og langtrekkelig markedsundersøkelse med spørsmål som: har du chess som mobil operatør, har du/kommer du til å bestille HTC Desire og hvis det kommer du til å bestille/kjøpe den gjennom chess.

ja heg har bestilt telefon som har vært überpopulær før fra chess og den brukte en måned før jeg ringte og abestilte og kjøpte mobilen i butikk istedet for.

Jeg har nå en Desire som jeg kjøpte på Elkjøp lokalt, selv om det sto oppgitt på nettet at den butikken ikke hadde mobilen inne, så hadde fått den inn samme dag.

kosta meg noen kroner mer en å kjøpe på nett men jeg fikk den med engang.

du må uansett ha lykke til med å skaffe deg telefonen.

Lenke til kommentar

På Netcom sin side (bruker moobi som leverandør som chess gjør), så står det at den forventes inn 6.5. Vet ikke om dette gjelder for Chess though. Lurer på å kjøpe telefonen hos Chess jeg også, så de bør bare få den på lager snart :cool:

Jeg har nå snakket med de på chess. og de sier at det kanskje tar 1-2 måneder før de for den ;O

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

I begynnelsen av mai bestillte jeg desire fra Chess, siden avbetalingsavtalen passer meg yppelig. Jeg har enda ikke mottatt telefonen.

Har lest i tråden "htc desire- hva mer kan vi ønske oss", og skjønner at det er noen i samme båt som meg. Noen av dere som har fått noen info fra chess om når den kommer? Har de i det hele tatt noe køsystem?

Begynner å lure på om jeg skal avbestille og heller kjøpe den et annet sted. Makan.

Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar

Sånn, nå har jeg akkurat bestilt HTC Desire hos chess med ChessPremium249 abonnement, så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før den er framme...

Ok, skriver du her når du for den ? :p

Lenke til kommentar

Update; min ble postlagt 01.06 :D Så nå erre bare å smøre seg med tålmodighet og satse på at streiken ikke gir posten for mye jobb. :p

Jeg håper å at streiken ikke tar den.

Jeg fikk prøve hos en venn idag, og når jeg prøvde den likte jeg den ikke. Men det var etter jeg hadde brukt den jeg savnet og bruke den XD den gir en god opplevelse.

Men living background gjorde det litt rotete ;P

Hvordan legger man ut sånne f.eks. bluetooth on/off ting på skrivebordet ?

Lenke til kommentar

du kan f.eks holde fingeren på skjermen til du får opp "legg til startside", velg widget der, bla ned til strømkontroll.

da kan du kontrollere wlan, bluetooth, gps, synkronisering og lysstyrke på skjerm.

legger du til eidgets flymodus av på og mobildatatrafikk av på så har du rimelig god kontroll på de meste.

Lenke til kommentar

Ifølge meldingen eg fikk idag så er den sendt og er på vei.. Prøvde å spore den isted, men ingen treff ble funnet på mitt referanse nr.. Kanskje det kommer etterhvert?

Iphonen skal vekk med en gang ass:P

Lenke til kommentar

Ifølge meldingen eg fikk idag så er den sendt og er på vei.. Prøvde å spore den isted, men ingen treff ble funnet på mitt referanse nr.. Kanskje det kommer etterhvert?

Iphonen skal vekk med en gang ass:P

da har de regsitrert den for sending hos seg men posten har ikke fått pakken inn i sitt system enda tenker jeg.

iallefall det som er vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...