thostrack Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 HVilket virusbeskyttelseprogram kan vedlikeholdes og oppdateres på en nt4 server, for å distribuere til arbeidastasjonene automatisk? Hvilket programm vil dere anbefale? Å hvorfor? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har jobbet med flere, men vil spesielt anbefale Symantec AntiVirus Corporat Edition. Dette er utrolig enkelt i drift, vedlikeholdsfritt og selvoppdaterende. Hadde minimalt med problemer med det og de var alltid tidlig ute med nye definisjonsfiler. Lenke til kommentar
thostrack Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 fungerer det fint i NT4 server? Jeg har også mulighet til og oppgradere til win2000 server, vil du anbefale det med hensyn på virusprogrammer? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det støtter begge deler så det er ikke noe problem. Mener å huske at jeg satte opp distribusjonen fra en NT4 server faktisk. Denne serveren hentet da definisjonsfiler for alle typer klienter og pushet det ut. Du kan også sette den opp til å pushe ut selve antivirus klienten til de som logger seg på. Lenke til kommentar
thostrack Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takk for hjelpen, driver på med eksamen skjønner du!;-) :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå