Phosyiuz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. Jeg har ett Gainward GeForce GTX 280 1GB GDDR3 skjermkort, og jeg sliter med at stadig når jeg ser på video klipp i browseren(Firefox) så klikker det for skjermkortet, skjermen blir helt umulig å se på, blir streker overalt, nesten som en knust LCD skjerm og pc'en henger seg. Dette skjer aldri på youtube f.eks, men på flash sider som er fullscreen. og gjerne andre webplayers enn den youtube bruker. (Note: dette skjer kun om jeg kjører fullscreen på enten flash sidene eller filmen i webplayer.) Noen som har en anelese om hva dette kan være? Håper på svar asap! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Lagt inn riktige drivere? Sjekke temperaturer? Endret 26. april 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Phosyiuz Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Lagt inn riktige drivere? Sjekke temperaturer? jeg har Windows 7, driverene blir installert av seg selv såvidt jeg har skjønt. Alle spill går hvertfall glatt å fint så drivere må det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå