iBolleMus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Har en D-Link DIR 655 som jeg har litt problemer med (tror jeg). Jeg har fiber fra Telenor og har koblet D-Linken direkte til fiberboksen via kabel. Fra D-Linken har jeg en ethernet kabel i LAN-porten som går inn i Xboxen. Med en gang jeg kobler til er det veldig bra connection, men etter rundt 5 minutter, begynner det å bli dårligere og dårligere. Jeg aner ikke hva problemet er. Jeg har ikke åpnet noen porter eller brukt DMZ, men har på UpnP, hvis det har noe å si. Jeg har den siste Firmwaren. På speedtest.net har jeg rundt 20mbit i dowmload, 12 i upload og rundt 1-45 i ping. Jeg ville vært evig takknemlig hvis noen kunne hjelpe med dette.. Takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har du prøvd med PC mot router? Faller også den ut Lenke til kommentar
iBolleMus Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Har du prøvd med PC mot router? Faller også den ut Ja.. Der fungerer det fint.. Endret 1. mai 2010 av eivindchr Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Høres ut som det er noe feil med routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå