_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Når jeg installerer Windows 2000 på min Dell Optiplex gx260 så får jeg spørsmål om å installere noen USB Drivere som jeg ikke har. Noen som har disse driverne? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 de ligger nokk på dell sine sider eller på en medfølgende cd etter det jeg har erfart er dell flinke der Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg finner di ikke på dell sine cdèr eller på dell sin side.! Mulig det er jeg som er blind men :oops: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Kan tenke meg at det er USBv2 driverne, de kommer etter at du har installert sp3(?). Uansett så fikk jeg ikke noe spørsmål om usb-drivere når jeg ghosta noen gx260 maskiner med et win2k sp3 oppsett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 http://support.euro.dell.com/no/no/filelib...LX_PNT_P4_GX260 Bør ligge noe der. Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Har Service Pack 3 installert men denne feilmeldingen har ikke kommet bort einda. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Må bare spørre for å vere sikker; du har installert chipset driverene fra intel? her er et skjermbilde av usb-sakene på en gx260 som jeg faktisk har liggende(gudene vet hvorfor jeg tok det for det første :-? ) er forsåvidt på xp, men det ser lignende ut på en win2k maskin jeg har her i nærheten. kan ikke du sammenligne med bildet og si hvem enhet du ikke har a? Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg mangler følgende: Intel PCI to USB Enchanced Host controller USB 2.0 Root Hub Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Da er det USBv2.0 driverene du mangler...veldig rart med tanke på at du har service pack 3 : Prøv en windows update(kansje den finner driveren), eller leit på microsoft.com etter oppdatering der er mitt tips da Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 La også inn nyeste Chipset driverne nå! Det gjorde heller ikke susen.! Får se om jeg finner USB 2.0 Driverne da. Er det noen som har disse i ei zip fil eller noe slikt? Som dere kunne ha lagt ut på nett? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Fikk det til. www.amitech.dk var det driver for intel usb 2.0 drivere. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå