roglan19 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har klart å gruse WHS serveren min, og finner selvsagt ingen av de tre CD'ene som fulgte med, installasjon, server-recovery og pc-recovery :-o Er det noen av dere som vet om noe sted disse kan lastes ned eller er det noen av dere som orker lage ett ISO image av egne CD'er som jeg kan få bruke til å gjenopprette? Ringte ACER support, og på tross av litt over 10 kroner per minutt i supportkostnad og masse ventetid mens de verifiserte serienummeret jeg leste av boksen var konklusjonen at de aller nådigst kunne sende meg en kopi av CD'ene til den nette sum av 570 kroner pluss frakt.....ELENDIG support.....dritten ligger garantert og slenger på en FTP server og burde kunne lastes ned uten noen problemer når dette er eneste måten å kjøre recovery på...!! Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har den cd`n ........ bare si fra om ingen andre har hjulpet deg! Lenke til kommentar
roglan19 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 hei, har du installasjons cd'en? trenger å gjøre en bios oppdatering og da trenger jeg visstnok den..... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg titter litt rundt etter server, og kom over denne Acer'en. Er du fornøyd med din? Synes den virker som en interessant liten og pen sak med 2TB medfølgende harddiskplass, hot swap, Atom prosessor og WHS for under 4000,- kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå