SolidTango Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hello, Jeg er en innvandrer fra sør-amerika bor i norge i 3 år og går på VGS. Jeg syns at jeg er ikke sååååå stygg men jeg er ikke brad pitt heller,hvordan kan en innvandrer få en norsk jente? Norsken min er ikke 100% perfekt og jeg er veldig gjenert Give me some tipsssss plz Lenke til kommentar
gakkee Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor må du absolutt har en norsk kjæreste? Er det et krav? Det er sikkert mange jenter der ute som ikke nødvendigvis ér norske, men like fine? Lenke til kommentar
SolidTango Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor må du absolutt har en norsk kjæreste? Er det et krav? Det er sikkert mange jenter der ute som ikke nødvendigvis ér norske, men like fine? Jeg har vart sammen med andre jenter (asiatisk,latiner etc) men aldri men en norske.... Lenke til kommentar
gakkee Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor må du absolutt har en norsk kjæreste? Er det et krav? Det er sikkert mange jenter der ute som ikke nødvendigvis ér norske, men like fine? Jeg har vart sammen med andre jenter (asiatisk,latiner etc) men aldri men en norske.... Det er da ikke så farlig,det? Du finner deg nok en norsk jente en eller annen gang. Om du liker ei, hvorfor skal hennes nasjonalitet avgjøre hvorvidt dere skal bli sammen eller ei. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvorfor må du absolutt har en norsk kjæreste? Er det et krav? Det er sikkert mange jenter der ute som ikke nødvendigvis ér norske, men like fine? Jeg vil helst ha ei norsk ei. Samme kulturelle referanser og rammeverk er jævlig greit. Europeere av vestlig opphav, amerikanere og sør-koreanere og japanere kan til nød gå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det som virker til å stoppe en del jenter fra å bli sammen med en ikke-vestlig innvandrer er de kulturelle verdiene. Norske jenter er som oftest ute etter en moderne mann med vestlige verdier - en som ikke kaller henne hore om hun har på seg korte skjørt, en som ikke ser på det som naturlig at kvinnen vasker og lager mat, osv. Det er verdt å passe på at du ikke oppfattes som gammeldags. Det hjelper også å ikke være crazy-kristen, slik en del innvandrere fra sør-amerika er. Lenke til kommentar
Gjest sprøk Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Etter min mening er språkevnene absolutt av betydning. Det er en fordel om du har perfekt intonasjon/uttale - helst skal det lyde som fra en innfødt. Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg håper dette emne ikke er en spøk, siden du skriver så userøist trådstarter. Du må bare være deg selv. Du sier jo du har hatt kjæreste før, så du vet vel litt om hvordan å ta kontakt, gå fram osv. Skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem for deg? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Det første mange som kommer til Norge lærer, er å banne. Dropp banninga og sjansene øke. Banning er ikke tiltrekkende Endret 28. april 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Finn deg en tjukk en. Virker som de har en ting for utlendinger =) Lenke til kommentar
nnys Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Er du seriøs? Stikk til Oslo's østkant og prøv å få napp der. Der er det mange norske østkant-bitches som er into pakkiser og negere, og helt sikkert folk fra Sør-Amerika og. Prøv og dropp den forbanna kebabnorsken også, hvis du pleier å snakke slik til vanlig. Endret 28. april 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
knis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det første mange som kommer til Norge lærer, er å banne. Dropp banninga og sjansene øke. Banning er ikke tiltrekkende Enig! Har en kollega (fra Afrika) som sikkert har bodd i Norge i 10-20 år elns, snakker RÆVVA norsk og banner hele tiden. Det er verken profesjonelt eller tiltrekkende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå