Exclusive Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg stusset lenge på om jeg skulle gidde å lage en tråd siden listen min allerede er i signaturen min og jeg forandrer den hele tiden, men jeg hadde ikke noe bedere å gjøre i dag. 20. Forgetting Sarah Marshall (2008) Det er en vittig komedie som jeg kan se når som helt og den får meg alltid i et godt humør. 19. Jurassic Park (1993) En favoritt siden jeg var liten. Har gode minner fra denne. 18. Taxi Driver (1976) En genial film som virkelig fortjene Oscaren over Rocky. 17. Die Hard (1988) En action klassiker som jeg aldri blir lei av. 16. Training Day (2001) Helt klart Denzel Washington sin beste rolle og film. 15. The Last Samurai (2003) 14. Ed Wood (1994) En både morsom og rørendes film som ga meg et nytt syn på tidenes dårligste reggisør. 13. The Good, the Bad and the Ugly (1966) Jeg elsker cowboy filmer og detter er helt klart den beste. 12. Shaun of the Dead (2004) En film som jeg aldri hadde hørt om da jeg kjøpte den (et impuls kjøp på Rimi) som ente opp som en av de morsomste filmene jeg har sett. 11. Vanilla Sky (2001) En merkelig film som jeg ikke likte første gang jeg så den, men som har grodd på meg. Jeg har enda ikke fått sett orginalen, men det er en av filmene jeg har mest lyst til og se fortiden. 10. Crash (2004) 9. The Prestige (2006) Helt klart Nolan sin beste film (Dark Knight kan gå og legge seg). En helt fantastisk film om konkurerende magikere på 20-tallet med en av de beste twist sluttene jeg har sett. 8. Moon (2009) Jeg mistet helt troa på Oscar utelinga i år når denne filmen ikke fikk en eneste nominasjon. Sam Rockwell fortjente virkelig Oscaren for beste skuespiller. 7. Lost in Translation (2003) 6. One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) Jeg elsker Jack Nickholson og jeg elsker denne filmen. Ingen kan spille sprø like bra som denne mannen. Han fortjener virkelig tittelen som en av tidenes beste skuespillere. 5. Million Dollar Baby (2004) En film som begynte som en bra sports film og hadde en slutt jeg virkelig ikke så komme. En av de få filmene som har fått meg til å sippe som en liten jente. 4. Serenity (2005) Et valg mange sikket ikke kommer til og være enig i, men jeg elsket serien og filmen skuffet virkelig ikke. Andre elsker Star Wars, jeg elsker Serenity og Firefly. 3. Kick-Ass (2010) Kansje litt tidlig og putte denne så høyt opp på listen, men jeg har sett den to ganger på kino allerede og har elsket den begge gangene. Jeg har tengt og se den en gang til på kino før den forsvinner. 2. JCVD (2008) Jeg har vært en stor fan av Van Damme for mesteparten av livet mitt. Han var helten min som liten etter at Timecop var den første filmen jeg kjøpte for mine egene penger (har fortsatt den VHSen). Men denne filmen ga meg virkelig ny respekt for han. Før jeg så denne var han bare en artig action helt og ikke noe serlig mer en det, men nå ser jeg på han som en virkelig skuespiller som jeg håper får flere roller som dette. Den monologen han har mot slutten av filmen puttet meg virkelig på gråten og. 1. Collateral (2004) Den kuleste filmen jeg noensinne har sett. Jeg må ha sett denne minst over 20 ganger og jeg blir aldri lei. Jeg får også med meg noe nytt vær gang jeg ser den. Tom Cruise gjør sin beste rolle noen sinne som leiemorderen Vincent. Se resten av mine top 50 filmer ved og klikke på linken i signaturen min. Endret 26. april 2010 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå