MrPool Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei. Jeg er en 13-år gammel gutt som har lyst til å tjene litt penger, men problemet blir at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre for å tjene penger. Jeg mener ikke bare tjene 20-30 kr, men å tjene opp imot 100,- + pr jobb elns. + at jeg ikke bor i noe "storby" men den er stor nok til å få gjort de fleste jobber som er mulig. - Har du noen tips/råd hadde jeg satt stor pris på om du kunne hjulpet meg Btw. Jeg er ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette, men men. Endret 26. april 2010 av MrPool Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det enkleste for deg er å høre med slekt eller venner om noen vet om en sommerjobb som kan passe for deg. Det er enklere og finne det gjennom bekjentskaper. Det finnes vel sikkert også mange gamle mennesker som er villig til å betale for at noen hjelper dem med gressklipping, lufting av hunder etc. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Annonser i avisen at du er 13 år gammel og at du ønsker små oppdrag som gressklipping, bilvask, raking, feiing av innkjørsler og slike småting. Hør med avisen i ditt område å hør om dem trenger et avisbud av å til. Mange ting som er mulig. Lenke til kommentar
Qiia Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Som sagt over kan du ta jobb som avisbud. Det tenker jeg selv på. Her er noen linker, om du vil? VG: www.md.no Dagbladet: www.dorsalg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå