Gjest interresert i damer Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Heisann og hoppsann Har idag funnet ut at jeg er forelsket i en person i parallellklassen, og vil jo gjerne gjøre noe mer ut av dette istedenfor å sitte på rompa og tenke. Som emnetittel sier så er jeg nybegynner i dette faget. Trenger litt hjelp her Har idag kontaktet denne jenta på SMS og spurt hva hun driver med. Fikk positivt svar tilbake og spurte litt videre. (har ikke spammet, pga redd for å være for innpåsliten). Så hva burde jeg gjøre videre? Planen min er å si "hei" på skolen og smile, men er det noe annet jeg kan gjøre de første dagene utenom det som er sagt ovenfor? På lørdag er det fest og denne jenta skal mest sannsynelig komme da. (med litt alkohol i blodet blir alt så mye lettere) Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Spør om hun vil være med på kino eller noe annet gøy. Ta gjerne med et annet vennepar. Enklere når man er flere fremfor å være alene med jenta. Kan fort bli "pinlig" stillhet, hehe. Etter du har blitt litt kjent med henne går ting av seg selv hvis begge føler det samme, enkelt og greit Ikke noe å være redd for Lykke til. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er det ikke litt tidlig allerede 2. Dagen å spørre om kino osv? Kanskje dere skal bli litt bedre kjent først Lenke til kommentar
angrywhitedude Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du kan stille hun et enkelt spm og høre på blbalbablablaa i timevis og avogtil nikke og komme med innspill og råd eller Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Snakk med henne og få i gang en bra samtale, du merker når kjemien er der. Hvis den ikke er der, fortsett å snakk og flørt ikke minst. Når begynner å lure på om du skal spørre henne med på noe, da vet du at det er på tide. Bare ta det lett, ved å si f. eks.. Jeg skal på kino på fredag, du er vel med? Du sier det på en måte hvor det er naturlig for henne og si ja, og hun ikke må tenke og gruble over dette selv. Hvis hun spør hvem andre som skal være med sier du at du tenkte bare deg og henne.. Men husk, kino er ofte ikke det beste stedet å kjøre en date, ettersom det setter stort sosialt press på situasjonen.. Jeg ville heller fått hun med på en shopping tur, eller en eller annen form for tur til byen der det skjer mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå