Legolars1 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg hadde tenkt til å kjøpe en alienware aurora med dissa Specs'ene: CPU: Overclocked Intel® Core™ i7 930 (3.36GHz, 8MB Cache) GPU: Dual 1GB GDDR5 ATI Radeon™ HD 5670 CrossfireX™ Enabled RAM: 6GB Triple Channel 1333Mhz DDR3 FERDIGBYGD til 1674 dollar, men bør jeg bygge selv? jeg har ikke kjempe greie på PC'er og åssen man bygger. Jeg kan litt specs men ikke mye. Så bør jeg kjøpe den eller bygge? Endret 26. april 2010 av Legolars1 Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde tenkt til å kjåpe en alienware aurora med dissa Specs'ene: CPU: Overclocked Intel® Core™ i7 930 (3.36GHz, 8MB Cache) GPU: Dual 1GB GDDR5 ATI Radeon™ HD 5670 CrossfireX™ Enabled RAM: 6GB Triple Channel 1333Mhz DDR3 til 1674 dollar, men bør jeg bygge selv? jeg har ikke kjempe greie på PC'er og åssen man bygger. Jeg kan litt specs men ikke mye. Så bør jeg kjøpe den eller bygge? Du må jo kjøpe den for å bygge. Den så ganske bra ut den asså Lenke til kommentar
Legolars1 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde tenkt til å kjåpe en alienware aurora med dissa Specs'ene: CPU: Overclocked Intel® Core™ i7 930 (3.36GHz, 8MB Cache) GPU: Dual 1GB GDDR5 ATI Radeon™ HD 5670 CrossfireX™ Enabled RAM: 6GB Triple Channel 1333Mhz DDR3 til 1674 dollar, men bør jeg bygge selv? jeg har ikke kjempe greie på PC'er og åssen man bygger. Jeg kan litt specs men ikke mye. Så bør jeg kjøpe den eller bygge? Du må jo kjøpe den for å bygge. Den så ganske bra ut den asså heh ja men de specs'a er for en ferdig bygd PC. Bør jeg kjøpe den ferdig bygd eller bygge en selv. kanskje ikke med akkurat de specsa men. Lenke til kommentar
HomzKriSs Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Du sier du ikke har bygd før elns. Men det må alltid's være en første gang. Og man gjør alltid noen feil på starten. Men ja bygg selv, for jeg tror dem tar ekstra for å bygge og tilfelle dem selv gjør feil og sender til deg. Mvh, Kriss aka HomzKriSs Lenke til kommentar
Legolars1 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Du sier du ikke har bygd før elns. Men det må alltid's være en første gang. Og man gjør alltid noen feil på starten. Men ja bygg selv, for jeg tror dem tar ekstra for å bygge og tilfelle dem selv gjør feil og sender til deg. Mvh, Kriss aka HomzKriSs okay. Har noen jeg kan få hjelp av hvis jeg må det da. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå