Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med ruter/Hvordan oppdatere ruter-driver (Linksys WRT54G)

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Sitter med en Linksys WRT54G som ikke gir mer enn 75% på PS3en når jeg skanner. Hastigheten den klarer å levere for tiden er elendig. Skal så prøve å oppdatere ruteren for å se om det kan hjelpe, men hvordan gjør man egentlig dette?

Om folk ellers har en annen løsning til at ruteren ikke klarer å lever maks ytelse innen en radius på 5 meter, kun adskilt av noen tynne gipsvegger, rop ut. Like før jeg hopper oppå ruteren.

Til sammenligning yter en ruter fra D-Link hos mitt andre bosted 100% i samme test, og da står ruteren en etasje under. Skal man da anta et Linksys regelrett er noe makkverk, eller fins det løsninger?

Takker for hjelp på forhånd, da jeg garanterer meg selv at dere har løsningen på problemet mitt. :D

Rask EDIT: Brukte hjernen min litt og fikk oppdatert firmwaren, naturlig nok igjennom nettleseren. Det løste uansett ikke problemet med signalstyrken til ruteren. Dermed kan dere mer enn gjerne hjelpe meg videre.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en slik for som meg virker som en evighet siden. Er vel på router nr 4 siden den gang. Problemet mitt var dårlig signal og ustabilitet. Modda også denne med alskens firmware uten særlig forbedring. Så den endte opp som brevpresse.

Kan tils lutt nevne jeg bruker nå en D-link DIR - 855 som jeg har forbindelse med trådløst 2 iphones 2 bærbare, 1 stasjonær med usb wifi stick og en printer ikke hatt problemer med det oppsette enda ;)

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...