Gå til innhold

Oppgradere CPU+HK=Ny Win?

BioAcid

Anbefalte innlegg

Er det noen måte å få windows til å takle overgangen til en ny cpu og hk uten å måtte reinstallere hver gang?

Mister så mange instillinger og oppsett.

Vet man kan lage image backup men det hjelper jo lite når man ikke kan bruke det etterpå...

Dersom noen har noen gode forslag så kan dette sikkert hjelpe mange!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei bytter veldig sjelden kort men det hender seg jo å da er det verste som er å starte pc'n på nytt å få en svart skjerm under loading av windows å vite at nå har jeg en til to timer fritid foran meg med install av xp...

Dessuten tenkte jeg jo på de som tester hk's å cpu, orker de virkelig å installere på nytt hver gang?

Syns også at jeg så i en OC artikkel noe om at forfatteren hadde glemt å installere driverene til hk'et før han satte inn det nye å derfor måtte ta en nyinstall.

Derfor tenkte jeg det var håp IOM at det er mange spill ol som må ligge i registeret for å kjøres, å det blir da en del spill å installere på nytt, samme med program forresten.

Går kanskje til nød å bruke den funksjonen i XP der man eksporterer instillingen men er litt usikker på hvor bra denne fungerer!

Lenke til kommentar

Jup dette må prøves når jeg får tak i min neste maskin!

Shivac : Tror ikke det fungerer bare å bytte med 2000 heller, syns å huske at det skjedde det samme som med XP! :cry:

Får håpe dette virker da! heldivis en stund til jeg må prøve det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...