Gå til innhold

Klarer ikke nyte WoW.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er ikke noe spessielt gøy mens du lvl'r hvertfall ikke i de lvl'ne under 60.

Og selve spillet i seg selv er gøyest i top lvl, når du kan raide endgame instancer, eller pvp.

Jeg spiller selv på en privatserver for å spille sånn som i de gode gammle dager.

Lenke til kommentar

Da slutter du. Liker du ikke spillet, liker du ikke spillet.

Beste rådet du kan få.

I starten er det masse inntrykk, og en haug av ting du skal finne ut av.

Gjøre quester for første gang, oppdage nye kontinenter, bli kjent med folk, bli kjent med din class og din rolle. Du kommer til å bruke avsindig mye tid på gudveithva. Når du dinger 80 så begynner det virkelig å bli kjedelig. Da må du gjøre 5 man heroics og andre instances til det tyter grønn gørr ut nesen, og du drømmer om lilla pixkler. (grønn gørr betyr forrsten at kroppen din er infisert av noe pga overdrevent spilling..eller at du er heidundrende forkjøla..hehe)

Og er du heldig så er du i en raiding guild som du kan raide icc med, og bruke enda mer avsindig tid. Etterhvert får du antakeligvis bra gear og da slår det deg...du kjeder deg, og lager enda en alt.

Spiller den oppover, gjør samme questene igjen og igjen, raider litt med din main, går gjennom samme svadaet med din main, og håper at netopp du er heldig og roller 100 på den eneste item du trenger for å nå en eller annen cap, eller at du gjennom måneder med endeløs raiding har nok dkp til å få item.

Etter selv å ha spilt siden EU beta, og egentlig aldri sluttet, så har jeg nå stoppet. Jeg har ikke gitt meg, jeg har bare stoppet.

Det er for kjedelig når man har gjort alt 8 ganger..

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

Ok satt og leste litt her, som paladin.. emm .. personlig vil jeg si att det og spille Blood elf i seg selv er en nedtur , men om du vil være det så greit.. Som paladin, det jeg syntes var morsomt var og pulle så mange du bare kunne og om det gikk litt uforventet Bubble + HS hihi

Men generelt har jeg latt palaen min på level 32 og 71 (ja har 2) an blir lett lei fordi det ikke konsant skjer noe, jeg ville anbefale og lage noe mer utfordrene og mer aoe ish men like vel ikke tåle en dritt. Shadow Priest er morro men vil ikke si det er lurt og starte med det etter som att du mest sannsynelig vill dø fort og gå out of mana fort. På høyere level blir SP bedre men det blir jo paladins også... level en hybird class som Druid f.eks. og ha litt variasjon. Stikk og heng litt i en major city elns. og skaff deg en guild + noen lav level venner du kan kjøre instances med og noen litt høyere for boost. Min venn hadde det helt likt som deg og ente opp med at jeg levlet karrakteren hans til 80 (meh enda en shaman i 80 O.o) men når han kom til 80 var han for noob siden han ikek hadde "giddet" og levle selv og endte med att han sluttet. Du må bare ikke høre på hva andre sier "ah level en paladin. De er OP om dagen" F.eks. level det som matcher deg best fordi før du blir 80 er det sikkert et par nerfs ute og går allrede.

Håper det ga deg noen pekepinner, lykke til og som tidligere nevnt, første gangen du levler ikke bruk guide.. Det er for mye moro som går tapt som f.eks. det og explore nye ting.

--- Edit: for mange leif.. gidder ikke rette

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...