Gå til innhold

Klarer ikke nyte WoW.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje ikke så enkelt å levle kjapt i ett spill du ikke kjenner. Det finnes noen levelingguider til wow men du blir fort drittlei av å levle med guide.

Personlig så synes jeg wow har tapt seg etter de siste patchene, men det er egentlig spesielt rettet mot level 80 problematikk.

Å finne en god guild er litt viktig for en god spillopplevelse for mange.

Det samme er egentlig valg av server, det er mange "stille" servere nå om dagen da tilsiget av nye spillere til wow har stoppet nesten helt opp. Det kan derfor være vanskelig å finne likesinnede på mange servere.

Lenke til kommentar

Jeg er jente og ble hekta med en gang. For meg var moroa i det å utforske. Lese hele questteksten, lete etter ting på egenhånd og det å ha en dødskul og sosial guild.

(spilte druide og da jeg først fikk flightform, utforsket jeg hele Outland på en dag)

Mye av moroa kommer også på høyere level. Jeg synes det er kjipest under 40. Eller, det var i hvert fall det for et års tid siden. Hvordan spillet er nå, vet jeg ikke.

Men, som det ble sagt, om du ikke liker det, ikke spill! ;)

Er du forresten sikker på at du har funnet deg en klasse og rase du synes er gøy å spille? :)

Edit: Trykkleif

Endret av Jamelia
Lenke til kommentar

Er en Blood Elf Paladin. Har ikke guild eller noen venner som spiller.

Paladin er en artig og lett klasse og spille,e men du bør jo finne en guild da det blir litt ensomt å aldri ha noen å snakke med.

Jeg kan også anbefale deg å spille dungeons da de gir mye xp og er generelt artigere enn å grinde quester hele tiden.

Anbefaler deg også å lese litt om paladin og hvilke roller den kan brukes til i dungeons. Tank eller healer er det alltid etterspørsel etter men begge roller krever litt øvelse og innsikt. Men du skriver jo at du har mye erfaring innen online spill så det burde komme lett for deg.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt god erfaring med å bli kjent med folk gjennom grupper. Men nå er det vel på tvers av realms, og da blir det litt vanskeligere.

Ellers har jeg hatt god erfaring med å bare spørre i tradechatten om det er noen "Friendly/socil guilds" som søker folk.

Lenke til kommentar

Har kjøpt World Of Warcraft med burning crusade og jeg lurer bare på: Hva er det som er så gøy? Jeg har spillt MASSE MMORPG spill og sånt og WoW bare klarer jeg ikke å få ha det no gøy i. Vet det høres rart ut men jeg lurer på hvordan man levler raskt. Er bare level 28 og har spillt i sikkert 2 uker. Hjelp.

Plis vær litt seriøs når du svarer :)

Vil du ha et ordentlig svar? Ikke stress med lvling, den beste tiden du har i wow det er når du lvler blir kjent med andre "noobs" og bare quester pvper er noob og har det gøy =D

wow er et ganske "gammelt" spill nå så kanskje det tar vekk litt av gleden at du vil være høyest lvl NU, eller kanskje det er classen du har valgt ;) test ting ut

Lenke til kommentar

WoW er et stort spill, og hvis du bare har spillt i et par uker, så er det garantert masse du har gått glipp av så langt. Det blir vanskelig å fortelle deg hvordan du skal ha det moro med WoW dersom du ikke forteller hva du personlig synes er gøy med mmorpg. WoW har noe for enhver smak, men man må liksom oppdage det først.

Lenke til kommentar

For meg funker det å bare spille pvp/gå i instanser. Questing er ikke så veldig morro egentlig hvis du har spilt en del mmo før, ihvertfall ikke vanilla questene. Det at du spiller pala (gjetter retribution?) kan vel også ha noe med saken å gjøre da det er helt vilt monotont de første lvlene.

Lenke til kommentar

Spørs veldig hvilke level du er, hva du et og hvor god pc du har.

Har alltid vert fan av wow og da jeg begynte hadde jeg kontor pc med sikkert 10 fps inne 2-3 ute og det var STORE firkanter i bakken fordi skjermkortet var myyye for dårlig. Det ødela ikke noe av min spillopplevelse den gang, da.

Jeg begynt egentlig fordi mange av fetrene mine spilte og jeg syns det var awesome å se dem sille i Raidene Zul'Gurub osv. Jeg ville så gjerne begi meg inn i denne magiske verdenen!

Nå derimot - Norsk guild som bare gjør drit og faenskap. Kjempekoselig :D Sitter på Skype hele tiden og koser meg. Jeg har dog to venner som jeg spiller med.

Jeg levler også opp en bouch med nye karakterer.

Du sier du er Paladin? Hvilke level er du? Hvis du er under 20 er det helt sikkert helt forferdelig. Jeg anbefaler deg å lese litt på www.wowwiki.com der det står mye rart. Også bruke www.thottbot.com. Les også gjerne Guiden min som jeg ikke er helt ferdig med enda! Retri Paladin blir ikke gøy før 50. Det skal du vite!

Edit: Sistnevnte er kanskje ikke helt sant. Men det er ikke like gøyt som andre klasser. Shaman og Paladin er for det meste høyreklikk + Heal = Win i lavere levler. En warrior må skifte mellom 3 stancer og bruke gjerne 5-15 abilitys kontinuerlig.

Endret av Jooose
Lenke til kommentar

Tror du svart deg selv nå om du skjønner.

Wow er sosial spill så spill med venner og eller med guild også så du kan snakke med over ventrio eller ts osv.

Jeg tror best for deg nå er får deg sosial guild, det vil hjelp litt med spillgledene.

Lenke til kommentar

Har kjøpt World Of Warcraft med burning crusade og jeg lurer bare på: Hva er det som er så gøy? Jeg har spillt MASSE MMORPG spill og sånt og WoW bare klarer jeg ikke å få ha det no gøy i. Vet det høres rart ut men jeg lurer på hvordan man levler raskt. Er bare level 28 og har spillt i sikkert 2 uker. Hjelp.

Det var litt over 1 1/2 år siden jeg startet på WoW, og dinget 80 for 3 uker siden på min eneste char. Det var etter ca. 23 dager /played (550 timer spilletid).

Brukte aldri noen som helst form for guide eller "walkthrough" utenom Questhelper, men nøt hvert eneste sekund ved å faktisk ha det gøy. Det er fullt mulig selvom du ikke er 80 ;)

Lenke til kommentar

Det var litt over 1 1/2 år siden jeg startet på WoW, og dinget 80 for 3 uker siden på min eneste char. Det var etter ca. 23 dager /played (550 timer spilletid).

Brukte aldri noen som helst form for guide eller "walkthrough" utenom Questhelper, men nøt hvert eneste sekund ved å faktisk ha det gøy. Det er fullt mulig selvom du ikke er 80 ;)

23 dager er da skambra! Hadde 18 til 60 (vanilla) og 29 da jeg ble 70. Spilte vanilla i ca 1 dag=>

Selv om jeg bruker 6 - 8 dager til 80 nå, klarer jeg ikke å få det til å bli så gøy som det var.

Bare som sagt finn deg et guild og snakk. /2 20 paladin lf freindly social leveling guild!

Gå litt battlegrounds, det har nettop kommet en ny bg for deg som heter arathi basin. Kommer ny instance hver 4-5 level som er spennende å få skjekka ut. Last ned AtlasLoot for å se hva som dropper i instancer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...