Lexiboij Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei, har lyst til å kjøpe noe på Ebay, men da må jeg aktivere en PayPal konto. Hvor sikkert er egentlig dette, og hva er sjansene for å bli svindlet el.? Endret 26. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det er den sikreste måten å overføre penger på. Ingen får opplysninger om kontonummer, hverken ditt eller mottagers. Det er genialt. Lenke til kommentar
gohando5 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan kan jeg fjerne noe jeg har vunnet ?? Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan kan jeg fjerne noe jeg har vunnet ?? Du trykker "Leave feedback". Da skriver du noen ord om hvordan du synes handelen gikk, og etterpå er gjenstanden forsvunnet fra "my ebay". Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg har handlet 55 ganger fra ebay og brukt paypal alle gangene. aldri noe problem Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Paypal er lett/kjappt og sette opp. Paypal skjuler din konto/betalings informasjon for selger/kjøper. Det er en kurtasje på 4% av betalings summen, mottar du betaling burde de 4% innkalkuleres i prisen. Ved å benytte paypal har du en slagst forsikring for svindel, mottar du aldri pakken vil de kunne refundere beløpet til deg. Mottar du en tom boks, har du for øvrig ikke lenger noen forsikring fra paypal. Det er jo umulig for deg å bevise at innholde ikke var i boksen. Kjøper du fra ebay så kjøp kun fra selgere med høy positiv feedback og høy salgsantall. Jeg kjøper nesten bare fra "power sellers" de har som regel bra priser og er trygge. Har en person lite feedback sjekk personene som har lagdt igjen feedback, er disse seriøse kan du stole på feedbacken i størregrad. Endret 21. juli 2010 av Oas3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå