Gå til innhold

Ap-sekretær frykter norske teselskap

36 stemmer

1. 1. Identifiserer du deg med "tea party"-bevegelsen?

• Ja
      5
    • Litt
      1
    • Nei
      30

Anbefalte innlegg

Tim Phillips fra den amerikanske «tea party»-bevegelsen gjestet i går Fremskrittspartiets landsmøte for å hjelpe partimedlemmene å starte grasrotbevegelser her i landet.

Den amerikanske Tea party-bevegelsen er en protestbevegelse mot Barack Obamas fascistiske politikk.

Dette har fått Ap-sekretær Raymond Johansen til å tenne på alle plugger. "Nå er jeg virkelig bekymret for at høyresiden vil lære fra disse ekstremt reaksjonære kreftene og benytte seg av de samme strategien i Norge", skriver nasjonalsosialisten i Huffington Post.

"Dette er en kampanjeform som Arbeiderpartiet virkelig frykter. Jeg er virkelig redd for at vårt samfunn ikke vil være til å kjenne igjen om 20 år om høyresiden kommer til makten" fortsetter den onde kollektivisten.

Les det latterlige innlegget hans her, og nyt hvordan avskummet blir latterliggjort av oppegående individualiseter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nyter det latterlige førsteinnlegget her.

Kanskje hvis du revurdere ordbruken din så vil andre ta det mer seriøst også, og ikke bare som ren propaganda fra et avskum?

/sarkastisk kunstnerisk reproduksjon av innlegget

Endret av wilberforce
Lenke til kommentar

Etter 5:19 kan dere se en kollektivistisk journalist spørre en individualist om man ikke burde stjele litt mer fra de rike. Hun svarer nei, og han kan ikke fatte og begripe at det går an å mene at tyveri er galt.

Det sier det meste om de onde kollektivistene. De ser det som den største selvfølge at de har rett ti lå grafse til seg fra andres verdiskapning.

Endret av Olympico
Lenke til kommentar

Tipper de er temmelig ekkelt sosialt konservative, selv hvor mye de snakker om "limited government". Det er ihvertfall FrP, så ser ikke helt hvorfor de lar seg så rive med av dette her. Særlig siden de argumenterer så sterkt for at staten skal være sosialt sikkerhetsnett.

Lenke til kommentar

Wilberforce sitt innlegg påpeker bare hvordan det å bruke ord som "avskum" virker veldig useriøst.

Du er selv ikke noe bedre når det gjelder økenavn, eller, Gavekort? Det er en barnslig hersketeknikk som dessverre florerer i politikk-delen av forumet.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Wilberforce sitt innlegg påpeker bare hvordan det å bruke ord som "avskum" virker veldig useriøst.

Du er selv ikke noe bedre når det gjelder økenavn, eller, Gavekort? Det er en barnslig hersketeknikk som dessverre florerer i politikk-delen av forumet.

Oh the irony.

Uansett så har jeg missforstått da, over og ut!

Lenke til kommentar

Når ble Raymond Johansen en nasjonalsosialist?

Det vet jeg ikke, men både du og han er nasjonalsosialister.

Blod og jord!

Ja vel. Og når ble jeg det?

Vet du i det hele tatt hvilket parti jeg ville stemt på om det var valg i dag?

Du må gjerne forklare meg hva du legger i begrepet nasjonalsosialist, for jeg mistenker at du er ute på en aldri så liten bærtur.

Lenke til kommentar

Problemet ligger jo i fascist-individualistens begrepsdannelser. Der de selv er liberalister/individualister og alle andre er nazister/fascister/onde/kollektivister/voldsromantikere.

De kunne selvfølgelig tatt ibruk begrepet autoritær, som ville vært en fulltreffer. Men når det ikke har de samme negative konnotasjonene, så faller jo hele argumentmotivet sammen (skap negative konnotasjoner til alt annet enn fascist-individualisme).

Lenke til kommentar

Tipper de er temmelig ekkelt sosialt konservative

Mange av de er det. Så godt som alle som ble intervjuet i den videoen er konservative, og ikke liberalistiske. Men de verdsetter i hvert fall fred og frihet mer enn den politisk korrekte journalisten, som bare klør etter å grabbe til seg penger fra de som skaper verdiene i landet hans.

Er det helt ok at en bruker her kaller alle andre avskum uten noe som helst begrunnelse annet enn ulik politisk ståsted?

Han arbeider aktivt for å ta pengene mine. Det er ikke bare et politisk ståsted, men et overgrep. Mennesker som begår overgrep regner jeg som avskum.

Et parti som mener at staten eier Norge, og at nordmenn har andre rettigheter enn andre mennesker.

Du må gjerne forklare meg hva du legger i begrepet nasjonalsosialist, for jeg mistenker at du er ute på en aldri så liten bærtur.

En nasjonalsosialist er en som er tilhenger av nazistenes blod og jord-tankegang.

fascist-individualisme

Fascisme og individualisme er rake motsetninger. Det overraskeer ingen individualister at kollektivistene fortsetter å forsøke å vanne ut presise begreper sine definisjoner, slik at det blir vanskeligere å kritisere ondskapen deres.

Endret av Olympico
Lenke til kommentar

Et parti som mener at staten eier Norge, og at nordmenn har andre rettigheter enn andre mennesker.

En nasjonalsosialist er en som er tilhenger av nazistenes blod og jord-tankegang.

Med andre ord er han en sosialdemokrat. Og du er på bærtur, fordi nazistens ideen om blod går ikke på en hvilken som helst befolkningsgruppe, men på etnisitet og rase.

Sålenge du ikke er en anarkist, så er du like mye fascistindividualist som en sosialdemokrat i Norge er fascist.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Tipper de er temmelig ekkelt sosialt konservative

Mange av de er det. Så godt som alle som ble intervjuet i den videoen er konservative, og ikke liberalistiske. Men de verdsetter i hvert fall fred og frihet mer enn den politisk korrekte journalisten, som bare klør etter å grabbe til seg penger fra de som skaper verdiene i landet hans.

Økonomisk frihet er viktigere enn sosial frihet, altså?

Lenke til kommentar

nazistens ideen om blod går ikke på en hvilken som helst befolkningsgruppe, men på etnisitet og rase.

Ett folk, ett land. Nasjonalsosialisme i et nøtteskall. Kun liberalister tar avstand fra denne tankegangen. Kun liberalister vil la folk bosette seg hvor de vil, så lenge de er fredelige. Kun liberalister mener at staten er en beskyttelsesorganisasjon, og ikke en landeier. Kun liberalister mener at det faktum at du er norsk, ikke gir deg eierskap i oljen på norsk sokkel.

Økonomisk frihet er viktigere enn sosial frihet, altså?

Det er to sider av samme sak. Du har ikke økonomisk frihet om staten kontrollerer hva du har lov til å kjøpe.

Endret av Olympico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...