Gå til innhold

Sliter Øknomisk

Fylla

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg sitter nå her og ser igjennom alt av regninger og purringer til min bror og fåreløbig er jeg rystet over alt dette.

skal ikke nekte på at jeg brukte penger jeg ikke hadde da jeg fikk mitt første kreditt kort men dette kan man si er litt drøyt.

alt samlet er dette nesten 30.000,- og vi har prøvd og søkt hjelp fra div. søknader på nett hos banker og bare fådt til svar "Kan ikke Innvilges".

Han jobber og sliter for fille lønn max 9-10 tusen i mnd, det eneste jeg kan tenke meg til nå er om det er mulig og skaffe seg Kausjonist for og ta et forbruker lån så dette er ute av verden.

Jeg har selv engasjert meg med og betale noen regninger.

Noen forslag til Økonomiske råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han tjener 9-10 tusen i måneden, bør han få seg en bedre betalt jobb. Kanskje en litt kjip løsning, men hva med å snakke med foreldre? Så kan han heller betale tilbake til dem, i stedet for å betale en fot og en arm i rente til kredittkortselskapet?

Lenke til kommentar

30.000 er ikke så ille. Det kan du sikkert få dekket som et privat lån, som har mye lavere rente enn forbrukslån.

Hør med foreldrene deres, kan hende at det er mulig for de å låne ut uten rente, så kan han jobbe opp de pengene igjen.

Bor han hjemme? Hvis ikke kan han umulig ha mye til overs etter at alt er betalt, og da er det hakket verre å betale tilbake. Bytte av jobb kan nok også være aktuelt her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...