ekl1tz Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har et rimelig usunt kosthold pr.dags dato. Jeg drikker altfor mye brus og spiser endel fastfood. Men jeg er i relativt god form, og trener ofte. I tillegg til alt det sunne spiser jeg mye frukt og grønt, samt andre mer "sunne" ting. Det jeg lurer på er egentlig om jeg bør kutte ned på alt sukkeret og fettet, eller har det mindre og si for meg som har veldig høy forbrenning (legger ikke på meg). Jeg vet jo at fett og sukker gjør blodet tykkere, og dette kan jo påvirke for fort jeg foreksempel greier å springe 3 km osv. Men vil det virkelig ha så mye å si for meg som uansett ikke legger på meg og trener ofte? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Der har nok lite å si om du blir feit eller ikke. men om du tenker på helsen din så har det veldig mye å si. Svaret blir ja, i helsen sin sammenheng. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg tipper du vokser enda, og det er grunnen til at du ikke blir feit av all fastfooden. Om noen år slutter du å vokse, og du vil bli feit Sånn fungerer det for en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå