CannaBanna Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Halla gutta! Jeg leter etter kule programmer til mitt nyinnkjøpte Logitech G19 Er mildt skuffet akkurat nå da Finner liksom ikke spesielt mange programmer jeg kan bruke som viser at skjermen har farger. Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få winamp visualizations på den lille skjermen? Yeah, alle programtips er velkomne. Noe kult jeg kan bruke i L4D(2) kanskje? Lenke til kommentar
LiZeR Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Halla gutta! Jeg leter etter kule programmer til mitt nyinnkjøpte Logitech G19 Er mildt skuffet akkurat nå da Finner liksom ikke spesielt mange programmer jeg kan bruke som viser at skjermen har farger. Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få winamp visualizations på den lille skjermen? Yeah, alle programtips er velkomne. Noe kult jeg kan bruke i L4D(2) kanskje? vet ikke om noen kule programmer, men jeg bare lurer på om du får valgt nedover med pilene ved siden av skjermen når du er innpå youtube eller andre applikasjoner på lcd skjermen?Er utrolig skuffet over at logitech har skaffet meg dette problemet.. Please svar! Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Hver gang jeg starter youtube på skjermen, popper det opp et bilde som forteller meg at jeg må installere flash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå