IsabelleOlivia Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvordan er Essex England? -Har noen av dere vært der? -Hva salgs rykte har stedet? -Hva er det å gjøre der? -Noen som har erfaringer med å være student der? Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg kan si så mye som at ryktet ikke er bra. Det er et av de rikeste områdene i england, og har derfor rykte på seg for å være et thrashy svar på Bærum. Stereotypen er typisk konservativ, øvre middelklasse med mye penger og dårlig smak. Jentene skal være dumme og billige og guttene dumme og selvgode. Jeg har venner i brentwood og besøkte dem forrige gang jeg var i london. Stereotypene lever til en viss grad, men selvfølgelig bor det hyggelige folk der også. Sært nok har essex også over gjennomsnittet mange chavs. Edit: kan utdype det med chavs. Den andre delen av essex er kjent for ASBOs, tenåringsgraviditeter, fake burberry, trygdesnyltere og arbeidsledighet. En litt forvirrende kombinasjon, men tror det kommer an på hvor i essex det er snakk om. Endret 28. april 2010 av Mester_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå