adre Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Jeg har akurat innstalert xp på en gammel data jeg har men jeg komer ikke på nett. (har ikke instalert noe exstra) Er det noe jeg trenger og hva trenger jeg og hvor får jeg tak i det hvis jeg trenge noe. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Vanvittig dårlig informasjon her men ok. Har du lagt inn drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
adre Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 nei jeg har ikke instalert noen ting anet en word. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Da må du sjekke om drivere er innstallert til nettverkskortet, og hvis de ikke er det så legg dem inn. Lenke til kommentar
adre Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Nei det er ikke instalert. men hvor finner jeg og hvor finnre jeg driver til nettverkskortet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvis du sier hva slags hovedkort (merke, modell) du har så kanskje vi kan hjelpe deg å finne frem til riktige drivere. Er alltid lurt å skrive inn slik informasjon i førsteposten. Det gjør jobben enklere for oss som prøver å hjelpe. Lenke til kommentar
adre Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Ok broblemet er at dette er en data jeg har fådt av tanta mi men da var den krasjet men jeg har fåt ny hardisk så jeg vet ikke det er problemet det nermeste jeg kommer noe sån informasjon er at det er en dell men jeg skal se om jeg finner det ut. Lenke til kommentar
adre Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 jeg tror jeg fant det intel® core 2 cup Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvis det er en Dell så har den ett modellnummer du kan bruke for å søke etter drivere på denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå