vingebil Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Heisann:) veit ikkje om dette er riktig plass å poste på men når eg bestiller ei vare, kor lenge kan denne ligge på post kontoret, før den går i retur? Mvh Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 14 dager mener jeg. Okey Om nokon kan bekrefte at det er 14 dager hadde det vert fint Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Er 14 dager jeg har fått beskjed om noen ganger nå ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg kan bekrefte at det er 14 dager! Hvis du tror det blir vanskelig å rekke å hente den innen fristen, kan du ringe Postens kundeservice på tlf. 810 00 710 og be dem sette deg over til postkontoret ditt. Da kan du be dem om å la pakken ligge til du kan hente den. Husk å ha sporingsnummeret klart! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Okei, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå