Treasure Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei, Jeg er russ i år, og har skaffet en Caravelle 91 modell. Så lang har vi kjørt rundt med 4 diskanter under baksetet og to basser i bagasjen. 2 av diskantene er koblet rett på cd-spilleren, mens de to siste diskantene og de to bassene er koblet på en forsterker. Dette låter helt greit, men jeg vil helst at det skal låte så bra som mulig. Vi har til nå kun brukt èn kanal på forsterkeren på 2 diskanter og 2 basser ettersom det var slik det var koblet da vi kjøpte bilen. Bør jeg flytte alle diskantene over på forsterkeren for best lyd, eller er det ikke noe å hente? Vi har også to filtre som vi ikke har testet enda. Vil det lønne seg å bruke disse? Kan jeg sette inn flere høytalere, uten å skaffe flere forsterkere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Info info info.... vi må ha mere info!!! Hvilke suber? Hvilken forsterker? Hvilken spiller? Du sier diskanter, men jeg håper du mener fulltonehøyttalere?? Hvilke høyttalere? Hvor mye penger har dere til rådighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå