Runningback Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Hei Er ute etter en ny soft shell jakke. Så da tok jeg turen innom QXL for å se om det var noe brukbart der. Inne der fant jeg to jakker som nesten virket for gode til å være sann. Den ene var en Peak jakke til kr, 799 og en North face til kr, 599. Er disse fake? Noen som har erfaringer med dem? Slenger med en link PEAK Jakke North Face Jakke 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Det er ufattelig mye svindel og kopiklær på disse "billig" auksjonene så jeg ville holdt meg unna. Hvis noe virker for godt til å være sant så er det som regel det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Jeg kom over en diskusjon på forumet til FriFlyt hvor det var nevnt blant annet at de var falske utgaver av den Peak-jakken på både QXL og Finn.no. Syns prisene var litt for gode til å være sanne. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Du får de selv enda billigere på ebay. Jeg kan tenke meg rundt 200 - 300 kr, litt avhengig av selger. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har erfaring med disse jakkene? Er det samme kvalitet? 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har erfaring med disse jakkene? Er det samme kvalitet? Jeg har en Fake Canada Goose jakke som jeg betalte 300,- for, direkte fra Kina, nå eier jeg ikke en ekte, så det er vanskelig å sammenlikne, men den holdt meg varm i vinter for å si det sånn. Når det gjelder Vi_Kler_Deg på Qxl tror jeg du bør styre unna han får alle sine klær fra selgere på Dhgate.com, du kan like godt kjøpe derfra selv, det er en slags Kinesisk Ebay og det samme gjelder der som på Ebay, har en selger dårlige karakterer så styrer man unna. Man betaler på samme måte som på Ebay, med Paypal, i tilegg har de fleste selgere en Escrow Service, dette betyr at Paypal ikke frigjør betalingen før du har varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå