Therealkorris Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani Hei. Logg deg inn på www.norge.no , der ligger skole papirene dine. Mener også at "europass" papirene ligger der også, som er en oversettelse av fagbrevet ditt, som du kan bruke i utlandet. Hvis det ikke ligger der så kontakter du fylkesopplærings nemda i fylket ditt så kan de nok ordne en kopi til deg. Mvh kas Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Hei Jeg skal flytte til Australia i sommer, Men jeg lurer litt på Hvor jeg kan få oversatt noen viktige dokumenter jeg har inkludert fagbrevet til engelsk. Hvem er det jeg skal dra til for å oversette det for meg ? Advokater ? eller finnes det noen andre, De skal vell også stemples osv hvor gjør jeg det? Takk mvh Korani Hei. Logg deg inn på www.norge.no , der ligger skole papirene dine. Mener også at "europass" papirene ligger der også, som er en oversettelse av fagbrevet ditt, som du kan bruke i utlandet. Hvis det ikke ligger der så kontakter du fylkesopplærings nemda i fylket ditt så kan de nok ordne en kopi til deg. Mvh kas Takk skal du ha <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå