Gå til innhold

Den store hva ville du gjort i mine sko -Leken.

Jooose

Anbefalte innlegg

Denne tråden er ment som en tråd hvor du skriver hvilke posisjon du er i nå, og så skal andre skrive hva de ville gjort hvis de var i din posisjon. Jeg fant denne posten i et annet forum og den ble ganske stor etterhvert. Aner ikke hvor stor den blir men det er vel ubetydelig.

Foreksempel:

Jeg har fått tilbudet om to jobber. Den ene er en godt betalt jobb med mange muligheter. Men jeg må også flytte fra familie og kjæreste. Den andre er helt greit betalt jobb med lange dager, men da kan jeg bo på samme sted som jeg gjør nå.

eller

Jeg har en kjæreste som jeg er kjempeglad i. Hun er snill, kosete og vi krangler aldri! MEN jeg har crushet på en annen jente, som jeg ikke kjenner så godt. Jeg har bedt henne ut bak min kjæres rygg. Hva gjør jeg?

eller

Volvo eller Polo?

-

LES!

1

Noe jeg la merke til i den orginale posten på et annet forum var at det ble veeeldig mye QQ, trøsting osv.

La oss nå prøve å holde det til minimalet. Hvis du har et stort problem og har lyst å skrive, bare for å skrive - Lag din egen tråd ;)

2

Hvis du har spørsmål begynner du posten din med spørsmål!

3

Prøv å holde posten din så liten og klar som mulig. Om den blir på noen setninger gjør ingenting men det kan bli kjedelig å lese 15 sider om en som ikke fikk drømmejobben :p

-

Jeg begynner: Jeg har et friår nå. Jeg har lyst til å gå Elektro som jeg har søkt på til neste år og utdanne mege til noe innenfor det. Men karakterene mine er kanskje ikke god nok til Elektro, og da kommer jeg inn på Bygg og Annlegg. Hvis jeg ikke kommer inn vet jeg ikke hva jeg gjør. Nytt friår blir det ikke.

Endret av Jooose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...