NystadF Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har trent 3-4 ganger i uken nå i snart 3 år. Men jeg har ikke merket noen forskjell på kroppen. Så jeg har Knokludert med at det må være mitt kosthold som har skylden til dette. Jeg er ikke feit, men fortsatt har jeg litt fett på kroppen, det skal sies. Jeg har nå startet med å ikke spise noe godter eller drikke noe brus fram til sommerferien i første omgang, også har jeg startet med å ikke spise meg så vanvittig mett til hvert måltid som f.eks. at jeg spiser meg stappmett til middag så jeg ikke klarer å spise igjen før 8-9 på kvelden. Nå spiser jeg heller mindere til hvert måltid, og flere ganger i løpet av dagen. Jeg har også begynt å spise mye mer nøtter, frukt og annet sunt som jeg ikke spiste mye av for litt siden Så jeg lurer på om dere har noe å ambefale meg, hva bør jeg spise, og hva bør jeg holde meg langt unna? og hva jeg bør spise før/etter trening og sånne ting. Målet mitt er musklene skal vises bedere, og å komme i bedere form, for nå er jeg trøtt og slapp hele tiden. så målet mitt er ikke å slanke meg, selv om jeg mest sannsynelig må gjøre det for at musklene skal vises så er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Hvis du har trent 3-4 ganger i uka uten å se noen resultater så er det nok noe som bør endres på Men kan jeg få litt mere spesifikt hvordan du har trent og spist tidligere? Og så jeg har forstått deg rett.. Du ønsker å få mere markerte muskler og få et overskudd av energi? EDIT: Tråden bør kanskje flyttes til Kosthold og trening. Hehe Endret 27. april 2010 av Gaby Lenke til kommentar
NystadF Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, her er det mest sannsynelig noe som bør forandres på Jeg har for det meste trent fotball, og litt på helsestudio. Og jeg greier ikke å huske nøyaktig hva jeg har spist, men det har gått mye på Pepsi Max og gotter, samt usunn mat, så det er nok her problemet ligger jepp du forsto meg helt riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå