Grizzler Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Har bestil pc, den kommer kanskje i morgen! Men jeg mangler grafikkkort, jeg hadde veeeeldig lyst på det vapor-x 5870 kortet, men komplett har det ikke inne.. Har tittet andre plass også, men ingen har det innen bortsett fra Dustinhome. Tingen er at jeg ikke har råd til å betale for det før på torsdag/fredag så da hadde det vært idielt å fått det til torsdag i postoppkrav, men dustin har ikke det tilbudet. (Kan heller ikke bruke faktura osv). Det jeg lurer på, er om det kortet som komplett har inne er "bra" nok? Det XFX Aliens vs Predator kortet, alt annet er bortimot utsolgt. Hadde litt troa på XFX "xxx" kortet også, men det har de heller ikke. Men i utgangspunkte Vapor-x var egentlig "det" kortet jeg ville ha, men siden jeg ikke har noe annen mulighet , skal jeg ta sjangesen? Er det noen som har erfaringer far det XFX korte (5870 aliens vs predator) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585757 Kjøpte det for 2 uker sider, ikke noe i veien med det! Lenke til kommentar
MR2_Magne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde valgt å ha litt is i magen og kjøpt vapor-x fra dustinhome når du får penger. For meg ser det ut som vapor-x kjøleløsningen er overlegen alt annet! Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg fikk skrapt sammen noen penger og har kjøpt det Vapor-x korte fra dustin! Håper det kommer i morgen, pc'n får jeg i dag. Eneste jeg stusset litt på at det hadde en frekvens på "kun" 850 Mhz, mens de som er testet og er populære var på rundt 875. Men det spiller vel ingen stor rolle? Kan vel clocke den opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå